کد خبر : 108702
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1396 - 10:00
-

اسماعیل‌پور:باید ۱۰ تا ۱۲ گل به پارسیان می‌زدیم/ تا پایان لیگ برای قهرمانی می‌جنگیم

اسماعیل‌پور:باید ۱۰ تا ۱۲ گل به پارسیان می‌زدیم/ تا پایان لیگ برای قهرمانی می‌جنگیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیل‌پور اظهار داشت: بازی خوبی بود و پیش‌بینی می‌شد که بتوانیم در این بازی پیروز باشیم و اختلاف گل بنابر شرایط بازی رخ داد و تیم حریف نیز بازی‌های خوبی داشتند و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم  و با اختلاف گل برنده بازی باشیم و تفاضل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیل‌پور اظهار داشت: بازی خوبی بود و پیش‌بینی می‌شد که بتوانیم در این بازی پیروز باشیم و اختلاف گل بنابر شرایط بازی رخ داد و تیم حریف نیز بازی‌های خوبی داشتند و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم  و با اختلاف گل برنده بازی باشیم و تفاضل گل خود را بهبود بخشیم.

وی افزود: مشکل اصلی ما، مشکلات اصلی‌ای بود که در هفته  گذشته و در اثر ناداوری‌هایی که انجام شد، برای ما به وجود آمد، در زمانی که می‌توانستیم به صدر جدول نزدیک شویم این اتفاق رخ نداد.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد پرگل بودن بازی گفت: اینکه بازیکنان گیتی‌پسند این تعداد گل را به ثمر رساندند، عقده‌گشایی نبود و به نظرم باید حدود ۱۰ تا ۱۲ گل به ثمر می‌رسید که دروازه‌بان آن‌ها بسیار خوب عمل کرد و ما به دلیل اینکه بازی هفته گذشته را از دست داده بودیم، قدری فشار رویمان بود و منتظر سه بازی آینده هستیم.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید آیا قهرمان خواهید شد یا خیر، مطرح کرد: ما تا پایان خواهیم جنگید و سعی می‌کنیم با کسب تمامی امتیازات در سه بازی باقیمانده به قهرمانی دست پیدا کنیم و باقی آن را به تقدیر می‌سپاریم.

اسماعیل‌پور در پاسخ به این سؤال که در صحنه‌ای که پاورپلی رخ داد و مشکوک به خطا بود، ابراز کرد: اطلاعی در این‌ باره ندارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.