کد خبر : 108711
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1396 - 10:07
-

شمس: هنوز برای قهرمانی گیتی پسند امیدواریم/منتظر اتفاقات هفته‌های آینده هستیم

شمس: هنوز برای قهرمانی گیتی پسند امیدواریم/منتظر اتفاقات هفته‌های آینده هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس بعد از دیدار تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان مقابل پارسیان شهرقدس که با نتیجه پرگل ۹ بر یک به پایان رسید، گفت: در ابتدای بازی کار سختی در پیش داشتیم و دروازه‌بان این تیم توانست چندین موقعیت گلزنی خوب را از بازیکنان ما بگیرد و ما در همان ابتدا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس بعد از دیدار تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان مقابل پارسیان شهرقدس که با نتیجه پرگل ۹ بر یک به پایان رسید، گفت: در ابتدای بازی کار سختی در پیش داشتیم و دروازه‌بان این تیم توانست چندین موقعیت گلزنی خوب را از بازیکنان ما بگیرد و ما در همان ابتدا و در یک ضد حمله گل اول را دریافت کردیم.

وی در ادامه گفت: بعد از اینکه یک بر صفر عقب افتادیم توانستیم با یک تغییر سیستم بازی را علاوه براینکه برگردانیم چهار گل دیگر را به این تیم بزنیم و نیمه اول را با نتیجه چهار بر یک به رختکن برویم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: در نیمه دوم با توجه به صحبت‌هایی که در رختکن با بازیکنانم داشتم با تمرکز بیشتری وارد زمین شدیم و در این نیمه هم علاوه براینکه توانستیم گل‌های زده خود را افزایش دهیم و از گل‌های زده خود در نیمه اول محافظت کنیم، گل‌های دیگری هم به ثمر برسانیم و جا دارد از بازیکنان به ویژه سپهر محمدی دروازه‌بان خود تشکر کنم که عملکرد بسیار خوبی داشت.

شمس همچنین در رابطه با داوری این دیدار گفت: داوری خیلی خوب بود و برعکس هفته‌های پیش که ما خیلی از داوری ضرر کردیم این هفته بسیار خوب بود و هر دو داور عملکرد خوبی داشتند.

وی همچنین در رابطه با حضور تارقلی‌زاده رئیس دپارتمان فوتسال آسیا که به عنوان میهمان ویژه ناظر این بازی بود، گفت: تارقلی‌زاده یک افتخار برای فوتسال ایران است و وی تنها عضو ایرانی AFC می‌باشد و اگر شما می‌بینید فوتسال آسیا در این سال‌‌‌ها توسعه پیدا کرده این موضوع را باید مدیون وی بود. در حالیکه مسابقات آسیایی در دور اول با ۹ تیم شروع شده بود شما می‌بینید الان در بازی‌های مقدماتی آسیا ۳۶ تیم حضور دارند. همه این کارها را مدیون تارقلی‌زاده در فوتسال آسیا هستیم و حضورش در فوتسال آسیا و AFC یک افتخار برای همه ایرانیان است.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند همچنین در پاسخ به سؤالی که آیا گیتی‌پسند در این سه هفته پایانی شانس قهرمانی دارد، گفت: ما هنوز امیدواریم و منتظر اتفاقات هفته‌های آینده هستیم و شما می‌دانید که ما یک دیدار رودرو با مس صدرنشین لیگ برتر داریم و این بازی برای ما خیلی حساس است که بتوانیم در یک بازی خانگی سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. هر سه تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند و اشتباه هر یک در این سه هفته می‌تواند به تیم‌های دیگر کمک کند.

وی در پایان گفت: جا دارد تشکر کنم از حضور هواداران خوب گیتی‌پسند و همچنین امیدوارم داوری‌های هفته آینده هم با همین قضاوت خوب همراه باشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.