کد خبر : 108715
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1396 - 10:12
-

وقتی مدیران پاسخگوی بی تدبیری خود نیستند/ سکوت بعد از سقوط!

وقتی مدیران پاسخگوی بی تدبیری خود نیستند/ سکوت بعد از سقوط!

به گزارش پابگاه خبری فوتسال ایران،، تیم فوتسال هیات فوتبال قم در واقع همان تیم یاسین پیشرو بود که سال گذشته در لیگ برتر حضور داشت. یاسین پیشرو در پایان فصل گذشته تصمیم به گرفتن مالکیت کامل باشگاه گرفت و برای چند ماه با هیات فوتبال استان قم کشمکش و درگیری داشت. در نهایت و

به گزارش پابگاه خبری فوتسال ایران،، تیم فوتسال هیات فوتبال قم در واقع همان تیم یاسین پیشرو بود که سال گذشته در لیگ برتر حضور داشت. یاسین پیشرو در پایان فصل گذشته تصمیم به گرفتن مالکیت کامل باشگاه گرفت و برای چند ماه با هیات فوتبال استان قم کشمکش و درگیری داشت. در نهایت و با امضای توافقنامه ای، امتیاز این تیم به نام یاسین پیشرو شد ولی مدیران این شرکت خیلی زود و پیش از شروع این دوره از مسابقات لیگ برتر، قید تیمداری را زدند.

بعد از این اتفاق، امتیاز این تیم نزد هیات فوتبال استان قم باقی ماند و این هیات از پیدا کردن یک اسپانسر دیگر برای تیم لیگ برتری فوتسال خود بازماند. همین مسئله و بی تدبیری مسئولان و مدیران فوتبال قم باعث شد تا تیم خود را با کمترین امکانات و منابع مالی با شرایط نابسامان وارد لیگ برتر کنند.

از همان ابتدا و به خاطر مشکلاتی که تیم هیات قم داشت، پیش بینی می شد که این تیم نتواند در لیگ برتر باقی بماند. در واقع هیات فوتبال قم با «تک ماده» در لیگ برتر حاضر شد و کارش را پیش برد ولی در فاصله سه هفته مانده تا پایان مسابقات، سقوطش به دسته اول را قطعی کرد! این تیم از ۲۳ بازی صاحب دو برد، سه مساوی و ۱۸ باخت شد و با ۹ امتیاز و اختلاف زیاد نسبت به سایر تیم ها در قعر قرار دارد.

نکته جالب اینکه کریم بهرامی رئیس هیات فوتبال قم که به نوعی مسئول مستقیم این تیم هم محسوب می شود، اراده‌ای برای پاسخگویی به اهالی رسانه ندارد و بعد از سقوط، سکوت در پیش گرفته است. تلفن همراه بهرامی در دسترس نبوده و امکان برقراری ارتباط با وی در این شرایط فراهم نیست.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.