کد خبر : 108735
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1396 - 10:43
-

سرانجام کفاشیان در فوتسال نمایان شد!/ نصیرلو در داور سومی هم خوش درخشید

سرانجام کفاشیان در فوتسال نمایان شد!/ نصیرلو در داور سومی هم خوش درخشید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عصر روز جمعه سالن هندبال ورزشگاه انقلاب تهران میزبان برگزاری یکی از بازی‌های هفته ۲۳ لیگ‌برتر بین دو تیم تاسیسات دریایی تهران و مقاومت قرچک بود که نتیجه این بازی ۴ بر یک به سود میزبان پایان پذیرفت. در این بازی همان طور که از قبل پیش‌بینی می‌شد، هواداران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عصر روز جمعه سالن هندبال ورزشگاه انقلاب تهران میزبان برگزاری یکی از بازی‌های هفته ۲۳ لیگ‌برتر بین دو تیم تاسیسات دریایی تهران و مقاومت قرچک بود که نتیجه این بازی ۴ بر یک به سود میزبان پایان پذیرفت.
در این بازی همان طور که از قبل پیش‌بینی می‌شد، هواداران مقاومت خود را از قرچک به سئول برسانند تا تیم شهرشان تنها نباشد. فوتسال دوستان قرچکی از همان بدو ورود به سالن شروع به تشویق فردی بازیکنان کردند تا آن ها با روحیه بالا پا به میدان بگذارند.
کاهش شانس قهرمانی تاسیسات و خطر سقوط مقاومت منجر به این شده بود تا این بازی از حساسیت بالایی برخوردار نباشد اما با شروع بازی و گل زود هنگام امین مجیدی پور برای مقاومت، این تماشاگران قرچکی بودند که آرام و قرار نداشتند.
بعد از این گل رفته رفته تیم تاسیسات دریایی نبض بازی را در اختیار گرفت و توانست بر روی دو ضربه ایستگاهی تمرین شده ۲ گل توسط اولاد قباد و شمسایی به ثمر برساند و نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت. اما در نیمه مربیان هم شجری و حاجی‌بنده در همان یک دقیقه اول کار قرچکی‌ها را یکسره کردند تا تاسیسات هنوز امیدوار به جام قهرمانی باقی بماند.
حاشیه‎های این بازی جذاب را در ادامه می‌خوانید:
*در شرایطی که به نظر تیم‌های لیگ‌برتری در هفته‌های آخر دیگر علاقه‌ای به پخش زنده ندارند، علیرغم پخش بازی‌های خانگی تاسیسات در هفته‌های گذشته از شبکه ورزش سیما، این بازی فقط به صورت اینترنتی پخش شد.
*در نبود مهدی جاوید و مصطفی نظری به علت اخراج در بازی هفته گذشته این تیم مقابل شهرداری ساوه، کادر فنی تاسیسات از تمامی بازیکنان جوان خود به خوبی استفاده کرد.
*در نیمه اول تماشاگران شاهد درگیری فیزیکی بین مسلم اولاد قباد و مجتبی نصیری‌نیا در صحنه‌ای از بازی بودند که این مشاجره با عذرخواهی اولادقباد خاتمه یافت.
*علی کفاشیان که در مسابقات تیم‌ملی هم در اصفهان حاضر نشده بود این هفته در حوالی فوتسال آفتابی شد. شاید نقطه عطف این بازی حضور غیرمنتظره رییس کمیته فوتسال در سالن سئول تهران بود. همچنین علی رعدی و کریم منصوری نیز در سالن حضور داشتند.
*در ۵دقیقه پایانی نیمه دوم کادر فنی مقاومت برای کم کردن اختلاف به بازی پاورپلی روی آورد اما بلافاصله با عکس‌العمل کادر فنی رقیب مواجه شد. این تیم تاسیسات دریایی بود تا با استفاده از این حربه توانست به خوبی حفظ توپ کند تا ثانیه‌های پایانی به سرعت به سودشان سپری شود.
*در اتفاقی عجیب محمود نصیرلو داور برجسته و بین‌المللی کشورمان به عنوان داور سوم برای این بازی در نظر گرفته شده بود، در عین حالی که او به خوبی توانست حواشی بیرون زمین را مدیریت و کنترل کند تا کار برای داوران جوان راحت‎تر باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.