کد خبر : 108730
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1396 - 10:40
-

کلاس داوری فوتسال بانوان فیفا افتتاح شد

کلاس داوری فوتسال بانوان فیفا افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کلاس داوری فوتسال بانوان فیفا به مدرسی سید صدرالدین موسوی از صبح امروز در مرکز ملی فوتبال آغاز شده و تا روز پنجشنبه ۷ دیماه ادامه خواهد داشت. در این دوره ۳۰ داور به همراه ۵ ناظر حضور داشته و آخرین قوانین و مقرارت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کلاس داوری فوتسال بانوان فیفا به مدرسی سید صدرالدین موسوی از صبح امروز در مرکز ملی فوتبال آغاز شده و تا روز پنجشنبه ۷ دیماه ادامه خواهد داشت.
در این دوره ۳۰ داور به همراه ۵ ناظر حضور داشته و آخرین قوانین و مقرارت داوری را مرور خواهند کرد.
مراسم افتتاحیه با حضور علی کفاشیان، دکتر لیلا صوفی زاده، فریدون اصفهانیان، سعید قاسمی، حسن تیموری، شیرین نصیری و فاطمه فهیمی برگزار شد.

دکتر لیلا صوفی زاده، رئیس کمیته بانوان گفت: هدف از دوره های آموزشی و دانش افزایی این است که شاهد روند رو به رشد داوران بانوان در عرصه های داوری باشیم. ا زکمیته داوران که دغدغه اش افزایش سطح داوری و ارتقا دانش به روز بانوان است تشکر می کنم.
وی گفت: با توجه به اینکه یکی از مجرب ترین مدرسین داوری فوتسال در این دوره حضور داشته و تدریس می کند، بسیار خوشحالیم و امیدوارم که داوران بهترین استفاده را از این دوره ببرند. سیاستهای فدراسیون فوتبال به گونه ای است که شرایط را برای داوران و حتی مربیان به خوبی فراهم می کند تا این عزایزان با علم به روز بتوانند در خدمت جامعه داوری و مربیگری باشند.
رئیس کمیته بانوان خطاب به داوران در ادامه بیان کرد: قضاوت کار بسیار سخت و شجاعانه ای است که شما با تلاش فراوان این امر را انجام می دهید و همانطور که یک مسابقه را قضاوت می کنید باید منتظر قضاوت شدن از سوی اهالی فوتسال و تماشاگران باشید.
وی در پایان گفت: از شما می خواهم با پشتکار برای آینده فوتسال کشور از هیچ تلاشی دریغ نکنید و نهایت بهره را از این دوره مفید ببرید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.