کد خبر : 108820
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1396 - 11:11
-

توکلی:عملکرد امسال حفاری راضی کننده بوده است/بعد از لیگ به عراق می روم/ تیم‌های اروپایی دستمزد قابل توجهی به فوتسالیست‌ها نمی‌پردازند

توکلی:عملکرد امسال حفاری راضی کننده بوده است/بعد از لیگ به عراق می روم/ تیم‌های اروپایی دستمزد قابل توجهی به فوتسالیست‌ها نمی‌پردازند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد توکلی بازیکن تیم ملی فوتسال اظهار کرد: به احتمال فراوان پس از پایان لیگ برتر ایران، به عراق می‌روم تا نفت نجف را در لیگ عراق و جام باشگاه‌های آسیا همراهی کنم. ملی‌پوش تیم فوتسال ملی حفاری اهواز گفت: بازی خوبی را در مقابل ارژن شیراز انجام دادیم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد توکلی بازیکن تیم ملی فوتسال اظهار کرد: به احتمال فراوان پس از پایان لیگ برتر ایران، به عراق می‌روم تا نفت نجف را در لیگ عراق و جام باشگاه‌های آسیا همراهی کنم.

ملی‌پوش تیم فوتسال ملی حفاری اهواز گفت: بازی خوبی را در مقابل ارژن شیراز انجام دادیم و توانستیم بازی دو بر صفر باخته را مساوی کنیم. البته من در گرم کردن قبل از بازی دچار کشیدگی عضلات شدم که باعث شد زیاد بازی نکنم.

توکلی با اشاره به شرایط تیم حفاری بیان کرد: در حالی که چیزی به پایان فصل نمانده می‌توان گفت رتبهٔ چهارم ما در لیگ قطعی شده و امکان صعود در جدول را نداریم و احتمالاً پایین هم نخواهیم آمد.

وی افزود: به‌هرحال امسال تیم بومی و با هزینه کمتر نسبت به سال‌های گذشته بسته شده و به نظرم نتیجه‌ای که امسال کسب کردیم با توجه به امکانات و شرایط موجود، راضی کننده بود.

توکلی در پاسخ به این سؤال که چرا تمام تیم‌های ورزشی تحت پوشش شرکت ملی حفاری امسال شرایط مالی خوبی ندارند گفت: بالاخره دولت به دلیل مشکلات موجود از نظر مالی در تنگنا قرار دارد و شرکت ملی حفاری هم زیر نظر مستقیم دولت است و از این مسئله مستثنی نیست. البته از سال گذشته تا کنون تغییرات مدیریتی نیز باعث شده سیاست‌ها در قبال تیم‌های ورزشی حفاری متفاوت باشد که امیدواریم مدیریت جدید بتواند مشکلات را کاهش دهد.

وی درباره برنامه خود پس از پایان لیگ گفت: صحبت‌های خوبی را با تیم نفت عراق انجام داده‌ام تا برای لیگ عراق و جام باشگاه‌های آسیا مانند سال گذشته به این تیم ملحق شوم. به‌هرحال از فضای این تیم شناخت دارم و اگر مذاکرات خوب پیش رود حدود پنج ماه در خدمت این تیم خواهم بود.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا امکان بازی کردن در لیگ‌های اروپایی را نداری بیان کرد: من و چند تن دیگر از ملی‌پوشان پیشنهاد‌هایی داشته‌ایم ولی واقعیت این است که تیم‌های اروپایی دستمزد قابل توجهی به فوتسالیست‌ها نمی‌پردازند و با این شرایط حتی زندگی کردن در اروپا سخت می‌شود.

وی افزود: هنوز زود است درباره تیم فصل بعدم اظهار نظر کنم ولی امیدوارم با بهبود شرایط بتوانم به همکاری با حفاری ادامه دهم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.