کد خبر : 108811
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1396 - 9:52
-

لیگ جهانی فوتسال، مطالبه‌ای بین‌المللی

لیگ جهانی فوتسال، مطالبه‌ای بین‌المللی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،موضوع برگزاری لیگ جهانی فوتسال چندی است که از سوی اهالی فوتسال در کشورهای مختلف مطرح شده و در ایران نیز برخی کارشناسان معتقدند برای پیشرفت این رشته ورزشی باید لیگ جهانی آن راه بیفتد. کارشناسان معتقدند تعداد رویدادهای جهانی فوتسال کم بوده و باید تعداد بازی‌ تیم‌های ملی افزایش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،موضوع برگزاری لیگ جهانی فوتسال چندی است که از سوی اهالی فوتسال در کشورهای مختلف مطرح شده و در ایران نیز برخی کارشناسان معتقدند برای پیشرفت این رشته ورزشی باید لیگ جهانی آن راه بیفتد. کارشناسان معتقدند تعداد رویدادهای جهانی فوتسال کم بوده و باید تعداد بازی‌ تیم‌های ملی افزایش یاید. در حال حاضر جام جهانی فوتسال هر چهار سال یک‌بار با حضور ۲۴ تیم از سوی فیفا برگزار می‌شود و اخیرا نیز ایران پیشنهاد برگزاری جام بین قاره‌یی را در جلسه کمیته مسابقات فیفا مطرح کرده است.

اما برگزاری لیگ جهانی فوتسال، خواسته‌ای است که تمامی‌ فوتسال دوستان در سراسر جهان انتظارش را می‌کشند چرا که معتقدند دلیل دیده شدن و پیشرفت رشته‌ای هم‌چون والیبال، برگزاری مسابقات متعددی هم‌چون لیگ جهانی، جام جهانی و حضور در المپیک است. در فوتسال نیز تلاش‌هایی برای ورود به المپیک شده اما هیچ‌گاه لیگ جهانی مطالبه آن‌ها نبوده است.

از همین رو کمپینی (این‌جا) برای درخواست از مسوولان فیفا برای راه‌اندازی لیگ جهانی فوتسال به راه افتاده و کاربران در حال رای دادن به نفع فوتسال در این کمپین هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹

بنده یک سوال دارم چرا اقایون پیگیری نمی کنند که فوتسال وارد المپیک و بازیهای اسیایی بشه
الان طرفداران فوتسال در ایران خیلی بیشتر از والیبال است ولی هیچ توجهی به ان نمیشه