کد خبر : 108840
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 - 11:12
دسته‌بندی نشده
-

عنوان من متعلق به همبازیانم در تیم‌ملی و گیتی‌پسند است/ بازی با روسیه خاطره‌انگیزترین بازی برایم بود/ با علی هم رفیقم، هم رقیب!

عنوان من متعلق به همبازیانم در تیم‌ملی و گیتی‌پسند است/ بازی با روسیه خاطره‌انگیزترین بازی برایم بود/ با علی هم رفیقم، هم رقیب!
دروازه‌بان تيم ملي فوتسال ايران گفت: عنوان حضورم در جمع 10گلر برتر دنيا در فوتسال متعلق به تمام همبازيانم در تيم‌ملي و تيم گيتي‌پسند است.

سپهر محمدی پس از اولین حضورش در جمع ۱۰ دروازه‌بان برتر دنیا در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: اول خدا را شکر می‌کنم که به عنوان یک ایرانی توانسته‌ام جزو ۱۰دروازه‌بان برتر دنیا باشم و دوم هم به علی صمیمی این عنوان را تبریک می‌گویم و خوشحالم که دو نماینده از ایران در میان برترین‌های دنیا هستیم ضمن اینکه احساس بسیار خوبی دارم.

وی افزود:‌ همه می‌دانیم که در فوتسال به جهت ابعاد کوچک زمین و سرعت بالا بازیکنان سهم بسزایی در گل نخوردن تیم دارند و به این جهت این عنوان فردی را من عنوانی تیمی می‌دانم و تمام همبازیانم تبریک می‌گویم. به سهم خود امیدوارم در آینده هم بتوانم به فوتسال ملی کشورم کمک و خدمت کنم تا بتوانیم باز هم مقام‌های آسیایی و جهانی را تکرار کنیم و انشاالله این بار با فینالیست شدن در جام‌جهانی دل مردم را شاد کنیم چراکه همه می‌دانیم ما می‌توانیم جزو دو تیم اول جام‌جهانی باشیم.

دروازه‌بان تیم‌ملی فوتسال ایران تاکید کرد: جاد دارد که تشکر کنم از همه کسانی که در این مدت به من کمک کرده‌اند از کادر فنی تیم‌ملی ایران، آقای ناظم‌الشریعه و خصوصا آقای فراشی که در این چند ساله کمک شایانی به من کرده تا باشگاه خوب گیتی‌پسند و کادر فنی و مدیران تیم محبوبم که به من اطمینان کرده و شرایط رشدم را فراهم آورده‌اند.

محمدی در خصوص حضور دو گلر از ایران در لیست برترین‌های جهان متذکر شد: این موضوع باعث خوشحالی و نشان دهنده پتانسیل بالای فوتسال ایران در گلری است. خوشحالم که من و علی صمیمی غیر از این که دو رفیق خوب هستیم دو رقیب خوب هم برای هم بوده‌ایم و توانسته‌ایم طوری به هم کمک کنیم که جدای از خدمت به فوتسال ایران، عنوان نیز به دست بیاوریم. ما باز هم سینه خود را برای حراست از فوتسال این مملکت سپر خواهیم کرد.

دروازه‌بان تیم‌ملی ایران خاطره‌انگیزترین بازی خود در سال۲۰۱۷ را بازی با روسیه دانسته و گفت: فکر می‌کنم بهترین بازی‌های ‌ملی امسال را در رقابت‌های آسیایی ترکمنستان داشتیم اما با روسیه، تیم دوم جهان در تورنمنت اخیر اصفهان به نظرم یک روز به یادماندنی برای خودم و فوتسال ایران بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

این مصاحبه هم که اصلا بوی پاچه خواری نمیدهد اقای محمدی

محمد چهارشنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴

امیر فراشی ، نابغه ی کوچینگ دروازه بانی فوتسال جهان هست و این بر هیچکس ، حتی کسانی که با او ارتباط کاری مستقیم ندارند هم پوشیده نیست. یکی از مربیان دروازه بانی فوتسال آسیا در خصوص ایشان میگفت: شاگردان فراشی همیشه در اوج آمادگی هستند و او با این عملکرد ما را به چالش دعوت میکند.