کد خبر : 108857
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 - 14:39
دسته‌بندی نشده
-

فردا برای روشن شدن تکلیف با مالک باشگاه جلسه دارم/ با تمام قوا به قرچک می‌رویم

فردا برای روشن شدن تکلیف با مالک باشگاه جلسه دارم/ با تمام قوا به قرچک می‌رویم
سرمربي آذرخش بندرعباس گفت: فردا با مالك باشگاه جلسه داريم و در آن مشخص خواهد شد اتفاقاتي كه شنيده‌ايم رخ داده واقعيت دارد يا خير تا تكليف مالي تيم روشن شود.

سرمربى تیم آذرخش سرخون بندرعباس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: شاید شفاف‌سازی نیاز این روزهای باشگاه ما باشد اما فردا در جلسه‌ای که با مالک باشگاه داریم خیلی چیزها در مباحث مالی تیم که مطالبه بازیکنان ما است، مشخص خواهد شد.

وی به بازی هفته گذشته تیمش برابر ساوه اشاره کرد و گفت: ما در آن دیدار بر خلاف جریان بازی گل خوردیم اما موفق شدیم گل خورده را جبران کنیم و در نیمه دوم هم با برترى که مقابل حریف خود داشتیم بازى را با برترى به پایان بردیم. البته که تیم ساوه حاشیه زیادى داشت و آمده بودند که با جوسازى از ما امتیاز بگیرند اما ما هوشیار عمل کردیم و کارى به حاشیه و اعتراضات بى‌خودى آنها نسبت به داورى نداشتیم. به فوتسال خود پرداختیم و موفق شدیم به سه امتیاز شیرین دست پیدا نمایم.

روزپیکر در موردعملکرد داوران هم گفت: داوران در آن دیدار بد قضاوت نکردند و اگر اشتباهى هم داشتند اشتباهات آنها به سود تیم من یا ضرر تیم مقابل نبود و تنها ایرادى که من مى‌توانم از کار داوران بگیرم نشان دادن دو کارت زرد بى‌خودى به بازیکنان ما بود که موحب شدند با این کارشان یکى از بازیکنانم را در بازى مقابل قرچک نداشته باشم.

سرمربی آذرخش بندرعباس بازی با قرچک را یک بازی بسیار سخت توصیف کرد و گفت: با اینکه خیال‌مان از عدم سقوط راحت است و اکنون برای پنجمی جدول می‌جنگیم اما هم برای خودمان و هم حساسیت این امتیازات در جدول، آنچه در توان داشته باشیم را خواهیم گذاشت و انشاالله دست پر برگردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.