کد خبر : 108837
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 - 10:15
-

لک:شرایط بعضی مسابقات لیگ نرمال نیست/ در تیم ما کوتاهی صورت گرفت

لک:شرایط بعضی مسابقات لیگ نرمال نیست/ در تیم ما کوتاهی صورت گرفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک درباره شرایط تیم فوتسال شهرداری ساوه و میزان احتمال باقی ماندن این تیم در لیگ برتر، گفت: زمانی که هدایت تیم را بر عهده گرفتم، می دانستم کار سختی دارم. امسال نسبت به فصل های گذشته، شرایط کاری‌ام کاملا متفاوت بود. شهرداری در نیم فصل اول ۵ امتیاز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک درباره شرایط تیم فوتسال شهرداری ساوه و میزان احتمال باقی ماندن این تیم در لیگ برتر، گفت: زمانی که هدایت تیم را بر عهده گرفتم، می دانستم کار سختی دارم. امسال نسبت به فصل های گذشته، شرایط کاری‌ام کاملا متفاوت بود. شهرداری در نیم فصل اول ۵ امتیاز گرفته بود و در قعر جدول قرار داشت ولی خوشبختانه توانستیم امتیازات بیشتری جمع کنیم و از انتهای جدول جدا شویم. بازیکنانم در این مدت مستعد نشان دادند و امیدوارم در یکی دو هفته آینده اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

وی افزود: تغییرات در تیم شهرداری ساوه محسوس بوده است. ما مقابل تیم های بالای جدول، بازی پایاپایی انجام دادیم و با اختلاف یک گل شکست خوردیم. این مشکل هم به بی تجربگی بازیکنانمان مربوط می شد. باید در سه هفته باقیمانده حداکثر امتیاز را کسب کنیم تا هم در لیگ برتر بمانیم و هم شانسمان را برای تک رقمی کردن جایگاهمان افزایش بدهیم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه درباره اینکه آیا چیزی درباره تماس با بازیکنان تیمش یا سایر تیم ها در هفته های پایانی لیگ شنیده و یا دیده است؟ تاکید کرد: تماسی با بازیکنان خودمان که صورت نگرفته است شاید چون الان خودمان درگیر شرایط حساسی هستیم. ولی شنیده ام که این اتفاقات از یکی، دو هفته قبل می افتد. اگر در بعضی بازی ها هم بررسی دقیقتری صورت بگیرد، مشخص می شود که شرایط، نرمال نیست.

لک تاکید کرد: در بحث قهرمانی تیم ها و یا ماندن در لیگ، فقط باید مسئله فنی دخیل باشد. اینکه با بازیکنان سایر تیم ها تماس گرفته شود، بحث حادی است و دامن فوتسال را می گیرد. نباید به راحتی از کنارش گذشت. کمیته فوتسال نظارتش را در این هفته ها بیشتر کند. حتی کمیته انضباطی هم می تواند به این مسئله ورود کند.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری درباره اینکه سال گذشته با تیم گیتی پسند برای قهرمانی در لیگ می جنگید و الان در تیم دیگری روی سقوط نکردن تمرکز دارد، گفت: امسال شرایط ویژه ای را تجربه می کنم. تیمی را تحویل گرفتم که با ۵ امتیاز انتهای جدول بود ولی بازیکنانم انگیزه و اشتیاق برای یادگیری و بهبود عملکردشان داشتند. خوشبختانه توانستیم تا الان ۱۲ امتیاز بگیریم. در تیم شهرداری ساوه در ابتدای فصل کوتاهی های زیادی صورت گرفت. تیم شهرداری می توانست برای قهرمانی بجنگد چون از نظر سخت افزاری شرایط خوبی داشت.

لک در پایان تاکید کرد: بعضی از مسئولان در ابتدای فصل کوتاهی کردند. تیم ما برای لیگ برتر بسته نشده است. الان ما در ساوه هم با تیم جوانان، هم امید و هم بزرگسالان کار می کنیم. اکثر بازیکنان ما جوان هستند و به جز یکی، دو نفر باتجربه، سایر بازیکنان ۱۹ و ۲۰ ساله هستند. واقعا جوانان خوبی داریم و امیدوارم آنها با همین روند به پیشرفت خودشان کمک کنند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

بهترین مربی ایرانه آقای لک

رسول سه شنبه , ۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

به امید موفقیت