کد خبر : 108870
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دی 1396 - 10:04
-

شمس:تماس برخی تیم‌ها با بازیکنان قبل از پایان لیگ ناجوانمردانه است/جبران ۵ امتیاز کار سختی است اما تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم/داوران دقت بیشتری داشته باشند

شمس:تماس برخی تیم‌ها با بازیکنان قبل از پایان لیگ ناجوانمردانه است/جبران ۵ امتیاز کار سختی است اما تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم/داوران دقت بیشتری داشته باشند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در رابطه با بازی پنج‌شنبه گیتی‌پسند مقابل فرش‌آرای مشهد گفت: فرش آرا یکی از تیم‌های خوب و ریشه‌دار و باسابقه فوتسال ایران است و این تیم از کادر فنی و مدیریت خوبی برخوردار است و بازیکنان بسیار بزرگی هم در اختیار دارند که می‌توانند سرنوشت یک بازی را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در رابطه با بازی پنج‌شنبه گیتی‌پسند مقابل فرش‌آرای مشهد گفت: فرش آرا یکی از تیم‌های خوب و ریشه‌دار و باسابقه فوتسال ایران است و این تیم از کادر فنی و مدیریت خوبی برخوردار است و بازیکنان بسیار بزرگی هم در اختیار دارند که می‌توانند سرنوشت یک بازی را به راحتی مشخص کنند.

وی در ادامه گفت: ما در طول هفته تمرینات خوبی برگزار و این تیم را به خوبی آنالیز کردیم و سعی می‌کنیم مثل بازی‌های گذشته به دنبال یک بازی خوب باشیم و بتوانیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم.

سرمربی تیم گیتی‌پسند در پاسخ به سؤالی که شما مدعی شدید که تماس‌هایی با بازیکنان گیتی‌پسند گرفته شده موضوع چه بوده است، گفت: همیشه آخر لیگ که می‌شود تیم‌ها برای سال آینده خود به دنبال جذب بازیکنان باشگاه‌ها هستند و سعی می‌کنند با آنها برای سال آینده مذاکره کنند که این کار جوانمردانه نیست و آنها باید به احترام لیگ و باشگاه‌های دیگر تا پایان لیگ صبر کنند. البته خدا را شکر که بازیکنان گیتی‌پسند همه حرفه‌ای هستند و توجهی به این موضوع ندارند و آنها نمی‌توانند تمرکز بازیکنان ما را برهم بزنند.

شمس همچنین در مورد شانس قهرمانی گیتی‌پسند گفت: ما ۵امتیاز از تیم صدر جدول مس سونگون عقب هستیم و این ۵ امتیاز کار را برای ما سخت می‌کند اما امیدوارم در بازی‌هایی که مس با شهروند ساری و مقاومت البرز دارد اتفاقاتی صورت گیرد و این تیم امتیازاتی از دست دهد.

وی گفت: هنوز هم به قهرمانی امیدوارم و تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم اما این موضوع را به خوبی می‌دانیم که جبران ۵ امتیاز کار سختی است اما تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم. فوتسال بازی لحظه‌ها است و هر کسی که از آن لحظه‌ها و فرصت‌ها استفاده کند موفق می‌شود. در کل شانس مس سونگون بیشتر از ما است.

سرمربی تیم گیتی‌پسند در پایان گفت: امیدوارم کمیته داوران در این چند بازی آخر از داوران خوب و با تجربه خود استفاده کنند و داوران دقت بیشتری داشته باشند تا کسی از داوری ضرر نکند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.