کد خبر : 109012
تاریخ انتشار : جمعه 8 دی 1396 - 13:21
-

کافی: برنامه‌ریزی مناسب عامل موفقیت مس سونگون در این فصل بود/هنوز قهرمانی مان قطعی نشده است/به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم

کافی: برنامه‌ریزی مناسب عامل موفقیت مس سونگون در این فصل بود/هنوز قهرمانی مان قطعی نشده است/به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا کافی در خصوص پیروزی مس سونگون مقابل مقاومت البرز از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: خیلی خوشحالم از اینکه توانستیم با شکست مقاومت البرز یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شویم.  وی ادامه داد: ما با پیروزی مقابل حریفان و نزدیک شدن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا کافی در خصوص پیروزی مس سونگون مقابل مقاومت البرز از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: خیلی خوشحالم از اینکه توانستیم با شکست مقاومت البرز یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شویم.
 وی ادامه داد: ما با پیروزی مقابل حریفان و نزدیک شدن به قهرمانی در لیگ برتر، مزد زحمات سختی که در این فصل کشیده شد را گرفته‌ایم. مردم شهر ورزقان به عشق تیم مس سونگون در اکثر بازی‌های خانگی مس، مسیر چند ده کیلومتری را طی می‌کردند تا به تبریز برسند تا تیم محبوبشان را حمایت کنند و تنها می‌شود با کسب عنوان قهرمانی پاسخگوی زحمات هواداران پرشورمان شد.
 مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان تصریح کرد: برنامه‌ریزی مناسب عامل موفقیت مس سونگون در این فصل بود. ما اول فصل قول قهرمانی ندادیم اما تمام تلاشمان بر این بود بتوانیم بعد از حدود ۳ سال طلسم ناکامی در لیگ برتر را شکسته و قهرمانی لیگ برتر را کسب کنیم.
 کافی افزود: باتوجه به شرایط جدول لیگ برتر، تابدین لحظه قهرمانی ما در لیگ برتر قطعی نشده  اما اگر بتوانیم در ۲ دیدار آخر لیگ عملکرد قابل قبولی داشته باشیم، قهرمانی ما قطعی خواهد شد و می‌توانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.
 وی در پایان صحبت‌هایش گفت: انشالله با حفظ شاکله اصلی تیم بتوانیم در فصل آینده به عنوان نماینده ایران در مسابقات آسیایی هم شرکت و عنوان قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را، حفظ کنیم.
 منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Erfan جمعه , ۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵

یکی از بهترین تیم های تاریخ لیگ رو زیر سایه مدیریت ایشون مشاهده کردیم.