کد خبر : 109115
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1396 - 11:41
-

بی غم:شنیده‌ایم بازی تاسیسات موارد مشکوک زیادی داشته است/اینطور نیست که بخواهیم با تیم دوم به اصفهان برویم/ خودمان را قهرمان نمی دانیم

بی غم:شنیده‌ایم بازی تاسیسات موارد مشکوک زیادی داشته است/اینطور نیست که بخواهیم با تیم دوم به اصفهان برویم/ خودمان را قهرمان نمی دانیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی غم درباره پیروزی تیم فوتسال مس سونگون مقابل مقاومت البرز در هفته بیست و چهارم و اینکه چقدر تیمش را قهرمان لیگ می داند، گفت: قهرمانی ما روی کاغذ تقریبا مسجل شده است ولی حقیقت امر، هنوز خودمان را قهرمان نمی دانیم. تا قهرمانی تیم صد درصد نشود،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی غم درباره پیروزی تیم فوتسال مس سونگون مقابل مقاومت البرز در هفته بیست و چهارم و اینکه چقدر تیمش را قهرمان لیگ می داند، گفت: قهرمانی ما روی کاغذ تقریبا مسجل شده است ولی حقیقت امر، هنوز خودمان را قهرمان نمی دانیم. تا قهرمانی تیم صد درصد نشود، خودمان را قهرمان نمی دانیم. در واقع الان ۹۹.۹۹ درصد قهرمانیم و باید یک امتیاز دیگر هم بگیریم.

وی افزود: با این شرایط، تیم ما در وضعیت خوبی قرار دارد. از اول لیگ با تمام توان بازی کردیم و بازیکنان هم حق خودشان را گرفتند. این هفته هم بازی حساسی با گیتی پسند داریم ولی از آنجا که چهار بازیکن دوکارته داریم (حمید احمدی، مرتضی عزتی، سعید تقی زاده و بلو) ، آنها را با خودمان به اصفهان نمی بریم چون ممکن است برای بازی آخر سه کارته و محروم شوند.

سرمربی تیم مس درباره اینکه ممکن است این کارش شائبه انگیز باشد و به ضرر تیم های دیگر از جمله تاسیسات تمام شود، تصریح کرد: باید بگویم نبردن این بازیکنان به این معنا نیست که می خواهیم جلوی گیتی پسند ببازیم. اینطور نیست که بخواهیم با تیم دوم به اصفهان برویم. تمام بازیکنان ما خوب هستند و تیم اول و دوم نداریم. دنبال این هستیم که از اصفهان هم دست پر برگردیم.

بی غم در ادامه خاطرنشان کرد: تیم مس امسال هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی خوب بود. سال خوبی داشتیم و امیدواریم فوتسال هم پاک بماند.

سرمربی تیم مس درباره بازی تاسیسات با آتلیه و حواشی این مسابقه هم گفت: من در شهر قم نبودم ولی خبرهایی دارم که این مسابقه، موارد مشکوک زیاد داشته است. به من خبر دادند که در این مسابقه اتفاقات مشکوک افتاده است.

بی غم در پاسخ به این سئوال که چه کسی این اطلاعات را به او داده و منظورش از موارد مشکوک چیست؟ اظهار کرد: از نفراتی که در سالن بودند خبرهایی شنیدم و گویا بحث شرطبندی هم بوده است. با دو سه نفر هم صحبت شده بود که در این بازی برنده نشوند. ما هم فقط شنیده ایم و چیزی ندیده ایم. بنابراین قضاوتی نداریم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در پایان گفت: اگر بخواهیم قهرمان شویم، همه چیز دست خودمان است و به یک امتیاز از دو بازی نیاز داریم. کاری به هیچ تیمی نداریم و امیدوارم عنوان خود را قطعی کنیم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

اقای بی غم هرچند ورود شما به فوتسال غیر فوتسالی رقم خورد ولی به شما و مردم خوب و با صفای تبریز تبریک میگم البته کاش امسال هم مثل چند سال پیش که گیتی قهرمان شد شما در کادر گیتی بودی تا با چند همشهری مشهدی صحبت میکردی تا مثلا اگه نتیجه بازی را جلو بودند ناگهان گلر و یک بازیکن دیگه مصدوم شوند و … تا نتیجه بازی برگردد !