کد خبر : 109111
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1396 - 11:32
دسته‌بندی نشده
-

تصمیمات لحظه‌ای عبدالغنی سوژه گزارشگر خراسان/ عذرخواهی تقوی اخراجش را برگرداند!

تصمیمات لحظه‌ای عبدالغنی سوژه گزارشگر خراسان/ عذرخواهی تقوی اخراجش را برگرداند!
تصميمات لحظه‌اي داور ديدار فرش‌آرا و گيتي‌پسند سوژه گزارشگر شبكه استاني خراسان رضوي شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در دیدار تیم‌های فرش‌آرا و گیتی‌پسند در سالن شهید بهشتی مشهد پس از اعتراض شدید اکبر تقوی به داور بازی، علیرضا عبدالغنی با قدرت به سمت وی رفته و سرپرست فرش‌آرا را ابتدا دعوت به آرامش کرد اما عدم توجه وی به این موضع باعث شد تا داور برافروخته از این بی‌توجهی، سکوها را نشان تقوی داده و حکم به اخراج وی بدهد.

تصمیمی که از سوی داور قاطعانه نبود و با عذرخواهی از موضع پایین سرپرست فرش‌آرا، دل داور را به رحم آورد تا اجازه دهد تقوی تا پایان بازی بر روی نیمکت باقی بماند؛ این صحنه جالب از دید مهدی داوری گزارشگر پرهیجان مشهدی نیز دور نماند تا وی نیز به این تغییر تصمیمات داوری و رای های لحظه‌ای وی با حالتی طنز انتقاد کند.

مجری شبکه استانی خراسان معتقد بود که داور یا نباید حکم به اخراج سرپرست فرش‌آرا می‌داده و اکنون که چنین تصمیمی گرفته نباید از حرف خود باز می‌گشته است.

گفتنی است بنا به اظهارنظر پیشکسوتان داوری و داوران بین‌المللی این معضل داوری یکی از اپیدمی‌های همه‌گیر مختص به ایران است که غالب داوران ایرانی به عوض اجرای ۹۹درصدی قانون و یک درصد مدیریت بازی، بالعکس یک درصد قانون و ۹۹درصد مدیریت بازی را در تصمیمات خود لحاظ می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.