کد خبر : 109167
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1396 - 17:20
-

سرمربی تیم مشکی‌پوشان: دل داور به حال نفت طلاییه سوخت/ لیگ بانوان کمبود ندارد

سرمربی تیم مشکی‌پوشان: دل داور به حال نفت طلاییه سوخت/ لیگ بانوان کمبود ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فاطمه شریف در خصوص پیروزی تیمش در برابر نفت طلاییه خاطرنشان کرد: داوری در این بازی بی تاثیر نبود و واقعا خطاهای بی موردی به نفع تیم مقابل گرفت، شاید داور دلش برای تیم نفت طلاییه به دلیل مشکلات مالکیتی و مالی که دارد سوخت و به آنها رحم کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فاطمه شریف در خصوص پیروزی تیمش در برابر نفت طلاییه خاطرنشان کرد: داوری در این بازی بی تاثیر نبود و واقعا خطاهای بی موردی به نفع تیم مقابل گرفت، شاید داور دلش برای تیم نفت طلاییه به دلیل مشکلات مالکیتی و مالی که دارد سوخت و به آنها رحم کرد که سوت‌ها به سود حریف بود.
وی با تاکید بر اینکه داوری ضعیفی را دیدیم، ادامه داد: متاسفانه داور مسابقه کارت‌های بی موردی را به بازیکنانم داد، بازیکن ما را سه کارته کرده و از بازی بعد محروم کردند. بازیکن شماره ۴ تیم به خاطر این موضوع محروم شد و دو بازیکن مصدوم هم داریم که اصلا برای تیم ما خوب نیست.
وی در خصوص گلر تیمش عنوان کرد: دروازه‌بان تیم امروز خیلی خوب عمل کرد و شاید پدیده دروازه‌بانی این فصل باشد؛ همچنین رقیه صومعه بازیکن خوش فکر و آینده داری که ۱۶ سال دارد، کوچکترین بازیکن لیگ برتر هم عالی کار کرده‌است..
سرمربی تیم مشکی‌پوشان در خصوص عکس‌هایی که هفته گذشته در رسانه‌ها از کمبود امکانات موجود در مشهد منتشر شد، عنوان کرد: دستمال کشیدن زمین توسط بازیکنان تیم مسئله‌ای است که در همه بازی ها و حتی مسابقات مردان هم هست، یک لحظه زمین خیس می‌شود و بازیکن برای اینکه سریعتر بازی را شروع کند، زمین را خودش خشک می‌کند و چیز خاصی نیست؛ اما متاسفانه آن روز یک نفر شیطنت کرد، عکس گرفت و در رسانه ها پخش شد و باعث شد لیگ برتر بانوان زیر سوال برود.
وی ادامه داد: برخی رسانه‌ها شیطنت کردند و گفتند سطح لیگ بانوان آنقدر پایین است که بازیکن خودش زمین را تمیز می‌‍‌کند، در حالیکه اینطور نیست و لیگ بانوان هم در سطح حرفه ای برگزار می‌شود.
شریف در خصوص عکس انتقال مصدوم توسط بازیکنان به خارج از زمین بدون برانکارد عنوان کرد: آن لحظه که بازیکن تیم مقابل مصدوم شد بود، برانکارد را به خاطر انتقال بازیکن خودمان بیرون برده بودند و برای بازیکن مصدوم بعدی برانکارد نبود و این اتفاقات چیز خاصی نبود که لیگ بانوان را زیر سوال بردند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.