کد خبر : 109132
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1396 - 13:09
-

سلیمانی:متأسفانه بعضی از افراد بی‌دلیل دوست دارند باشگاه یا شخصی را متهم کنند/ پرونده حوادث چند هفته اخیر را به کمیته انضباطی ارسال می‌کنیم/ کاپ قهرمانی را در بازی آخر به تیم قهرمان اهدا می کنیم

سلیمانی:متأسفانه بعضی از افراد بی‌دلیل دوست دارند باشگاه یا شخصی را متهم کنند/ پرونده حوادث چند هفته اخیر را به کمیته انضباطی ارسال می‌کنیم/ کاپ قهرمانی را در بازی آخر به تیم قهرمان اهدا می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی در مورد اتفاقات هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتسال که بحث شرط‌بندی و تبانی در این لیگ مطرح شده است،‌گفت: متأسفانه بعضی از افراد بی‌دلیل و مدارک مستند دوست دارند باشگاه یا شخصی را متهم کنند، طبق آئین‌نامه جدید که هفته قبل به باشگاه‌ها ارسال شده هر کسی از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی در مورد اتفاقات هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتسال که بحث شرط‌بندی و تبانی در این لیگ مطرح شده است،‌گفت: متأسفانه بعضی از افراد بی‌دلیل و مدارک مستند دوست دارند باشگاه یا شخصی را متهم کنند، طبق آئین‌نامه جدید که هفته قبل به باشگاه‌ها ارسال شده هر کسی از جمله مدیرعامل، بازیکن و هر یک از اعضای کادر فنی و…در خصوص هر موضوعی صحبت کنند باید آن موضوع را به اثبات برسانند.در غیر این صورت با محرومیت،جزای نقدی روبرو می شوند.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر لیگ ما رو به پایان است و لیگی با صلابت و پویا داریم و در انتهای آن قرار گرفتیم.اگر کسی مدعی هرگونه عملی از جمله شرط‌بندی و یا تبانی و … است، باید بتواند با مدرک و مستند آن را به اثبات برساند. این موضوع درست نیست که هر دقیقه و بعد از هر بازی بخواهیم به باشگاهی و یا بازیکنی تهمت بزنیم.

دبیر کمیته فوتسال گفت:  ما ایرانیان  حرف زیاد می زنیم و بدون مدرک دلیل و منشا قانونی به همدیگر تهمت می زنیم واقعاً اگر کسی مدرک مستندی دارد آن مدرک را به ما بدهد و مطمئن باشید شدید‌ترین برخوردها را کمیته فوتسال انجام می‌دهد و هر کسی هم مدعی است که کمیته فوتسال یا سازمان لیگ در بحث داوری و یا برگزاری مسابقات در بحث تبانی یا داوری دخالتی داشته است بنده پاسخگو هستم،. البته هر گونه صحبتی باید با دلیل و مستندات قانونی باشد من در همین جا از دوستان مدیران عامل درخواست می‌کنم که حداقل جلوی این صحبت‌ها را بگیرند و روی این موضاعات اشراف کامل داشته باشند و نگذارند بی‌دلیل و بی‌اساس به کسی تهمت زده شود.

سلیمانی در ادامه تصریح کرد:در این هفته های اخیر این موضوع باب شده است و هرکسی بدون دلیل مدرک به دیگری تهمت می‌زند و این موضوع زشت است و شایسته لیگ ما نیست. مطمئن باشید امروز پرونده این حوادث چند هفته اخیر را به کمیته انضباطی ارسال می‌کنیم و هر کسی هر حرفی را بدون مدرک و دلیلی زده خودش باید در کمیته انضباطی پاسخگو باشد.

وی در پاسخ به این سوال که تقریبا تکلیف تیم  قهرمان در لیگ برتر مشخص شده است آیا قرار است در بازی هفته آینده گیتی‌پسند و مس سنگون  کاپ قهرمانی اهدا شود، گفت: خیر. تمام پیش‌بینی‌های سازمان لیگ و کمیته فوتسال از روز اول این بوده که کاپ قهرمانی را در بازی آخر به تیم قهرمان اهدا کنیم و تا هفته آخر منتظر می‌مانیم که تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.