کد خبر : 109056
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1396 - 9:43
-

عسگری: باید در ۲ بازی آخر لیگ تمام تلاش‌مان را انجام دهیم تا قهرمان شویم/ زحماتی زیادی کشیدیم تا بتوانیم طلسم ۴ ساله را بشکنیم

عسگری: باید در ۲ بازی آخر لیگ تمام تلاش‌مان را انجام دهیم تا قهرمان شویم/ زحماتی زیادی کشیدیم تا بتوانیم طلسم ۴ ساله را بشکنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا عسگری در خصوص پیروزی تیمش مقابل مقاومت البرز از هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: شاید به لحاظ امتیازی مس سونگون با مقاومت البرز فاصله مناسبی دارد اما این تیم خیلی خوب مقابل ما بازی کرد و البته ما مستحق برد بودیم. وی در رابطه با هت‌تریک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا عسگری در خصوص پیروزی تیمش مقابل مقاومت البرز از هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: شاید به لحاظ امتیازی مس سونگون با مقاومت البرز فاصله مناسبی دارد اما این تیم خیلی خوب مقابل ما بازی کرد و البته ما مستحق برد بودیم.

وی در رابطه با هت‌تریک مقابل مقاومت البرز گفت: روی زحمات سایر هم‌تیمی‌هایم توانستم ۳ بار دروازه حریف را باز کنم و از این بابت خیلی خوشحال هستم. امیدوارم گلزنی‌های من درنهایت منجر به قهرمانی ارزشمند مس سونگون در لیگ برتر شود.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ورزقان تصریح کرد: براساس جدول لیگ برتر، تیم تاسیسات دریایی هم شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد. اما به هرحال ما اگر از ۲ بازی بتوانیم حتی ۱ امتیاز کسب کنیم، قهرمانی ما قطعی شده است. امسال زحماتی زیادی کشیدیم تا بتوانیم طلسم ۴ ساله را بشکنیم.

عسگری افزود: تمامی اعضای تیم فوتسال مس سونگون زحماتی زیادی را متحمل شدند تا امسال با ارائه عملکرد مناسب و قابل قبول، بتوانیم به قهرمانی لیگ برتر برسیم. امیدوارم در ۲ دیدار آخر هم عملکرد خوبی داشته باشیم و دل مردم آذربایجان را با قهرمانی در لیگ برتر شاد کنیم.

وی در پایان صحبت‌هایش در رابطه با تیم ملی خاطرنشان کرد: من تمام تلاشم را کردم تا اعتماد کادرفنی تیم ملی را جلب کنم، امیدوارم بتوانم برای تیم ملی کشورم بازی کنم. فوتسال ایران درحال پیشرفت روزافزون است و قطعا کار کادرفنی برای انتخاب بازیکن هم سخت شده است، انشالله من هم در فهرست تیم ملی فوتسال ایران قرار بگیرم.

منبع:میزان

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.