کد خبر : 109493
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 دی 1396 - 20:21
دسته‌بندی نشده
-

مربی گیتی پسند: سرتر از مس بودیم/ به خاطر اشتباهات فردی باختیم

مربی گیتی پسند: سرتر از مس بودیم/ به خاطر اشتباهات فردی باختیم
دستیار حسین شمس گفت: اگر بخواهیم از لحاظ کیفی بازی را آنالیز کنیم تیم گیتی‌پسند سرتر از مس سونگون بود اما اشتباهات فردی، باعث باخت تیم ما شد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا صادقی پس از شکست تیمش در مقابل مس سونگون در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم. بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند تا پیروز این میدان باشند.
وی افزود: برخی مواقع، شرایط آن‌گونه که ما می‌خواهیم رقم نمی‌خورد و متاسفانه امروز در این بازی اشتباهات فردی موجب باخت تیم ما شد.
وی ادامه داد: اگر بخواهیم از لحاظ کیفی بازی را آنالیز کنیم تیم گیتی‌پسند سرتر از مس سونگون بود اما اشتباهات فردی، باعث باخت تیم ما شد.
مربی تیم گیتی پسند گفت: در بازی بزرگ، اشتباهات فردی، تیم پیروز و برنده را تعیین می‌کنند و تیم گیتی‌پسند نیز بر مبنای این قاعده برابر مس سونگون باخت.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶

کلا شما و مدیران گیتی پسند از هر اشتباهی مبرا هستین.همه مقصر هستن جز شما.

علی پنجشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵

این قهرمانی را به سلطان علی افضل تبریک میگوییم. دوسال پی در پی بودنش در تیم مس نتونست باعث قهرمانی مس بشه اما با اومدنش به گیتی پسند راه را برای قهرمانی تیم مس هموار کرد. خسته نباشی دلاور. بالاخره دینت را به مس ادا کردی.

سعید پنجشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱

باسلام،خداوکیلی خجالت بکشید.این همه هزینه خیلی زود تصمیم گرفتید و بار فنی تیم و بهم ریختید.خیلی زشته

نام ... جمعه , ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۸:۲۸

اقای صادقی اگه تیم مس با نفرات کامل وارد زمین میشد چکار میکردید ؟ استاد اگه میدونستی بازی سختی دارید هفته قبل چه تمریناتی انجام دادین ؟ دکتر اصلا برنامه شما برای این بازی چه بود ؟ اقای مدرس اگه بازیکنان تمام تلاششان را کردند شما چکار کردین ؟ عزیزم اگه این بازیکنان بزرگ اینقدر اشتباه میکنند خوب بازیکن کمی کوچکتر میگرفتید جناب صادقی لطفا کارگاهی آموزشی برگزار کرده و در خصوص چگونگی لابی کردن و زیراب زدن و به تیم رسیدن و نحوه قرارداد بستن و چگونگی ورود به دوره های مربیگری و چگونگی نمره گرفتن از مدرس کلاس یا اساتید دانشگاه و گرفتن توصیه حضور به کلاس بالاتر و چگونگی حضور و گرفتن مدرک مربیگری برای اقوام و چگونگی اشنایی با استاد شمس و چگونگی حضور در بعضی تیمهای ملی و …. اموزشهای لازم را به سایر علاقه مندان ارایه فرمایید و همچنین توضیحی در مورد بالاترین سطح بازی خود در تیم چمن جوانان و نحوه کاپیتانی و بازیکنان …..ارایه فرمایید هرچند مباحث زیاد است ولی بابت پاسخ انها تشکر میکنم

نام جمعه , ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

تو و حسین شمس گند زدید به گیتى پسند رفت دوتا تیم ضعیف رو نیم فصل اول بودیم همش مى گفتین ما بردیم حالا که باختیدبازیکنا بودند؟؟! برید دنبال کارتون تو و اون حسین شمس اینکاره نیستید بابا تیم ملى دستتون بود سوم شدید !!ههه

نام ... جمعه , ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰

از اقای شمس سوال کنید سرنوشت تیم هیئت فوتبال قم که ایشان فرمودند این تیم یقه همه تیمها را خواهد گرفت و جایگاه خوبی مناسبی خواهد داشت چه شد و کجای جدول قرار گرفت

نام جمعه , ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱

صادقى با لأبى گرى میشه مدرک مربیگرى گرفت با پارتى میشه رفت نمره گرفت تو دانشگاه با لأبى میشه مربى تیم هاى مختلف شد ولى خدا نمیذاره با لأبى حق دیگران رو بخورى اینجورى خدا جواب آدم رو میده فهمیدى حالا؟؟؟!!!!