کد خبر : 109511
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1396 - 12:58
-

بی غم:برای قهرمانی در لیگ برتر برنامه داشتیم/نفراتی گرفتیم که تشنه قهرمانی بودند

بی غم:برای قهرمانی در لیگ برتر برنامه داشتیم/نفراتی گرفتیم که تشنه قهرمانی بودند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند و بهترین نتیجه را گرفتند. وی با اشاره به اینکه پس از ۸ سال، تیمی یک هفته مانده به پایان لیگ برتر فوتسال، قهرمانی شد، افزود: برای هر بازی در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند و بهترین نتیجه را گرفتند.

وی با اشاره به اینکه پس از ۸ سال، تیمی یک هفته مانده به پایان لیگ برتر فوتسال، قهرمانی شد، افزود: برای هر بازی در لیگ برنامه داشتیم و نتیجه زحماتمان را گرفتیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون یادآور شد: بحث‌هایی در این خصوص مطرح بود که دو، سه بازیکن اصلی خود را در این دیدار به همراه نداریم و شائبه‌هایی درباره تبانی مطرح شد اما گیتی‌پسند تیم اسم‌دار و برند در آسیا است و احتیاجی به تبانی نبود.

وی در خصوص اینکه چه برنامه‌ای برای آماده‌سازی تیم در جام باشگاه‌های آسیا دارد، بیان داشت: نمی‌دانم باشگاه چه برنامه‌ای دارد چرا که قرارداد من پس از بازی آخر تمام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تنها کاری که توانستم در ابتدای فصل انجام بدهم این بود که نفراتی را بگیرم که تشنه قهرمانی بودند. اگر توان هر بازیکن صد باشد، بازیکنان مس بیشتر از صد تلاش کردند و در هر مسابقه جنگیدند تا پیروز شوند. ما از ابتدای فصل حدود ۱۸ هفته در صدر جدول بودیم که حفظ این عنوان واقعا سخت بود.

سرمربی تیم مس در پاسخ به این سئوال که آیا در مقاطعی از فصل احساس می‌کردید قهرمان نشوید؟ گفت: از ابتدای فصل مطمئن بودم قهرمان یا نایب قهرمان خواهیم شد. هیچ موقع هم مایوس نشدم. تیمی داشتیم بدون حاشیه با بازیکنان بزرگ که فقط به قهرمانی فکر می کردند. ما توانستیم بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع را از آن خود کنیم. این حاصل نمی شد جز با زحمات باشگاه، تلاش بازیکنان و زحمات همکارانم روی نیمکت.

بی غم درباره اینکه آیا تکلیفش برای فصل آینده مشخص شده است و به کارش در مس ادامه می دهد یا خیر؟ تصریح کرد: خیر، هنوز مذاکره و صحبتی نداشته ایم. قرارداد من این فصل تمام می شود. بعد از آن دست باشگاه است که تصمیم بگیرد.

سرمربی تیم مس در پایان با اشاره به حضور مهدی تاج در بازی گیتی پسند با مس گفت: با آقای تاج بعد از بازی گفتگو کردم. خوشبختانه صحبتهای رئیس فدراسیون فوتبال درباره فوتسال مثبت بود و قول داد حمایت بیشتری از این رشته شود. ایشان اعلام کرد تیم هایی که بضاعت لازم را نداشته باشند از لیگ کنار خواهند گذاشت حتی اگر تعداد تیم ها کم شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.