کد خبر : 109564
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1396 - 16:21
-

راهنمایی های برادرانه امیر به وحید از روی سکوها/ فوتسال پاک رونمایی شد

راهنمایی های برادرانه امیر به وحید از روی سکوها/ فوتسال پاک رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عصر روز پنجشنبه دو تیم تاسیسات دریایی تهران و پارسیان شهر قدس از سری رقابت های هفته ما قبل پایانی لیگ برتر فوتسال به میزبانی سالن هندبال ورزشگاه انقلاب تهران واقع در خیابان سئول به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتا نتیجه این دیدار جذاب و پر برخورد ۷ بر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عصر روز پنجشنبه دو تیم تاسیسات دریایی تهران و پارسیان شهر قدس از سری رقابت های هفته ما قبل پایانی لیگ برتر فوتسال به میزبانی سالن هندبال ورزشگاه انقلاب تهران واقع در خیابان سئول به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتا نتیجه این دیدار جذاب و پر برخورد ۷ بر ۶ به سود تاسیسات پایان پذیرفت تا تیم تهرانی در حالی که قهرمانی را غیر ممکن می دید توانست نایب قهرمانی خود را مسجل کند و همچنین حکم سقوط پارسیان به لیگ دسته اول را امضا کند. گزارش و حاشیه های این بازی را میتوانید در زیر بخوانید.
گزارش بازی:
بازی با دو گل زود هنگام پارسیانی ها توسط عابدین شروع شد تا شمسایی به شدت عصبانی شود و حسابی از کوره در رود. او توانست بعد از این شروع بد با تعویض های به موقع و خوب خود تیمش را به بازی برگرداند. شجری ، عالیقدر و اولادقباد گلزنان تاسیسات در نیمه اول بودند. شایان ذکر است مهماندوست بازیکن پارسیان در اواسط نیمه اول بازی از زمین اخراج شد ولی دریایی ها نتوانستند از یک یار بیشتر خود به خوبی استفاده کنند تا نیمه اول ۳ بر ۲ به سود میزبان پایان پذیرد.
نیمه دوم بازی هم همانند نیمه اول پر گل و نزدیک دنبال شد. باز هم با شروع نیمه این پارسیانی ها بودند که به گل رسیدند. شریف زاده زننده گل تساوی بود. حساسیت بالای بازی باعث شده بود تا دو تیم فقط بر روی گل زدن تمرکز کنند. با گل های شجری و رحیم نیا برای تیم های خود کماکان بازی با نتیجه تساوی دنبال میشد تا در یک اقدام ناشایست از طرف تماشاگران پارسیان، کیسه آبی به درون زمین پرتاب شد تا بازی برای دقایقی طولانی متوقف شود.با از سرگیری بازی و اخراج محمد شجری بازیکن  آماده و ملی پوش تاسیسات و پاور پلی کردن پارسیان ، آن ها به گل حساسی دست یابند. جعفر خانلو  زننده این گل حساس بود تا نتیجه کار ۵ بر ۴ به سود پارسیان شود.
بعد از این گل تاسیساتی ها که در هفته های اخیر به خوبی به بازی برمی گردند توانستند ۳ گل پیاپی توسط جعفری،جاوید و عالیقدر به ثمر رسانند تا علاوه بر تثبیت نایب قهرمانی امید شهر قدسی ها را برای بقا در لیگ نا امید کنند. شاید تلخ ترین شکست این فصل پارسیان با گل لحظه های آخر عابدین رقم خورد تا با نزدیک ترین نتیجه ممکن شکست بخورند و راهی لیگ دسته اول شوند.
حواشی:
*در این بازی شمسایی با بازوبند کاپیتانی ارتباط خوبی نداشت و چندین بار بازوبند در حین بازی به بیرون زمین پرتاب کرد تا نهایتا از چسب به جای بازوبند استفاده کند.
*به دلیل حساسیت بازی مخصوصا برای پارسیانی ها که برای فرار از سقوط تلاش میکردند ، هر لحظه از بازی حائز اهمیت بود و آن ها دائما با داوران و تیم حریف درگیر میشوند.
*هردوتیم در نیمه اول  ۵ خطا انجام دادند که نتیجه آن در کل بازی ۲ اخراجی بود که سهم هر تیم یک بازیکن بود.
*امیر شمسایی و مجید رییسی که بر روی سکو ها نشسته بودند دائما به وحید شمسایی مشورت میدانند.
*پارسیانی در شروع نیمه دوم با تاخیر وارد زمین مسابقه شدند.
*پارسیان و مخصوصا محمود خوراکچی از سوی هواداران پارسیان به شدت تشویق شدند.
*همان طور که اشاره شد یکی از تماشاگران پارسیان در نیمه دوم کیسه آبی به زمین مسابقه پرتاب کرد و از سالن گریخت.
*علیرغم برخی حرف و حدیث ها در مورد احتمال تبانی در این بازی،شاهد دیداری جذاب و جوانمردانه و پاک بودیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار جمعه , ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰

این اب ریختن شگرد اقای خوراکچی هست ولی اینبار خبری از باجناق نبود و طرف اون مرد بزرگ فوتسال ایران وحید شمسایی بود .
خوراکچی سلطان تبانی

محیط جمعه , ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲

خدا جای حق نشسته آقای خوراکچی
بازم کیسه آب انداختی؟؟؟
برو خداروشکر کن تو همین دنیا جواب کاراتو گرفتی

امین شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲:۲۴

چب خدا صدا نداره
ارژن به حقش رسید