کد خبر : 109528
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1396 - 15:03
-

شمسایی:این عنوان برای خودم راضی کننده نیست/دنبال بازیکنِ با انگیزه می‌روم حتی اگر ۱۰۰ ساله باشد!/ تاسیسات را برای قهرمانی نبسته بودیم

شمسایی:این عنوان برای خودم راضی کننده نیست/دنبال بازیکنِ با انگیزه می‌روم حتی اگر ۱۰۰ ساله باشد!/ تاسیسات را برای قهرمانی نبسته بودیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره پیروزی تیم تاسیسات دریایی مقابل پارسیان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال و کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ، گفت: ابتدا باید به تیم خوب مس سونگون بابت قهرمانی در لیگ تبریک بگویم. امیدوارم این تیم سال آینده هم نماینده موفقی برای ایران در آسیا باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره پیروزی تیم تاسیسات دریایی مقابل پارسیان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال و کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ، گفت: ابتدا باید به تیم خوب مس سونگون بابت قهرمانی در لیگ تبریک بگویم. امیدوارم این تیم سال آینده هم نماینده موفقی برای ایران در آسیا باشد. به هر حال لیگ برتر با تمام فراز و نشیب هایش به هفته آخر رسید و ما هم نایب قهرمان شدیم. این عنوان برای خودم راضی کننده نیست ولی باید بپذیریم که تاسیسات این فصل هم کاهش بودجه داشت و هم تغییرات زیادی در بخش بازیکن صورت گرفت.

وی افزود: کشور ما در مجموع از نظر افتصادی شرایط خوبی نداشت و تاسیسات هم برای فوتسالش کاهش بودجه داشت ولی همین که تیم را در لیگ نگه داشتند، جای تشکر دارد. در هر صورت خوشحالم که جزو دو تیم برتر قرار گرفتیم. تاسیسات دو قهرمانی در لیگ، یک نایب قهرمانی و یک قهرمانی در آسیا طی سه سال گذشته به دست آورده است که این یک رزومه خوب به حساب می آید.

سرمربی – بازیکن تاسیسات درباره اینکه تیمش کجا قهرمانی در لیگ را از دست داد؟ تصریح کرد: ما جاهایی که نباید امتیاز می دادیم، بازی ها را واگذار کردیم. می توانستیم راحت در چند مسابقه پیروز باشیم ولی برد را از دست دادیم. شاید هم من نتوانستم اهمیت مسابقات را برای بازیکنانم خوب «هجی» کنم. این هم درس و تجربه ای شد تا در آینده اگر قرار است بازیکنی انتخاب کنم، نفراتی باشند که انگیزه کافی و خواست زیادی برای پیروزی و قهرمانی داشته باشند.

شمسایی در پاسخ به این سئوال که آیا منظورش این است که بازیکنانش این فصل انگیزه برد در مسابقات را نداشتند؟ خاطرنشان کرد: قهرمان شدن باید تمام فکر و ذکر یک بازیکن باشد. بازیکن اول هفته و در تمرینات هم باید مدام بگوید پیروز می شود و در همین راستا حرکت کند. بازیکنان خوبی داشتیم و تلاش زیادی هم به کار بستند. تک تک نفرات ما بازیکنان قوی و توانمندی بودند ولی چیزی که برای ما مهم است این است که مجموعه فکری تیم دنبال برد و قهرمانی باشد. همانطور که گفتم از این به بعد دنبال بازیکنانی می روم که پر از انگیزه برای پیروزی باشند؛ حالا چه این بازیکنان ۱۵ ساله باشند چه ۱۰۰ ساله.

وی با تشکر از بازیکنان تیمش گفت: ما تاسیسات را برای قهرمانی نبسته بودیم ولی می شد که قهرمان شویم. این روزها حسرت بعضی از مسابقات از جمله بازی با هیات قم را می خورم. آن مسابقه کمر ما را شکست.

سرمربی – بازیکن تاسیسات درباره وضعیتش برای فصل آینده یادآور شد: فوتسال با اینکه یک رشته جهانی است، اما خیلی کوچک است و هیچ چیزش مشخص نیست. شاید در رشته هایی مثل والیبال و فوتبال تکلیف خیلی چیزها برای فصل آینده مشخص باشد ولی در فوتسال معلوم نیست کدام مربی و بازیکن در چه تیمی حضور خواهند داشت. باید منتظر ماند و دید چه پیش می آید. یک سیب وقتی به هوا پرتاب می شود، تا به زمین برسد هزار چرخ می خورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نیروگاه جمعه , ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲

داداش خودت بازی نمی کردی هر کسی مربی این تیم بود ۳ هفته مونده به اخر بازی ها قهرمان شده بود خجالت داره تاسیسات با این همه ملی پوش و این همه پول و امکانات به هیات قم بی پول و بازیکن ببازه عامل اصلیش هم خودتی باید بذاری جوان ها بازی کنند تا زه میگی بازیکن ۱۰۰ ساله یعنی سال بعدم میخوای بازی کنی ؟؟!!!!!!!!!!!!!! خخخخخخ خوب سال بعد هم هیچی نمیشین بخدا