کد خبر : 109572
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1396 - 20:43
-

فیلمبرداری مستند زندگی طیبی به پایان رسید

فیلمبرداری مستند زندگی طیبی به پایان رسید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شبکه جام‌جم که همواره با تولید مستندهایی از ایرانیان و چهره‌های موفقی که در خارج از کشور مشغول هستند، سعی در نشان دادن زوایای زندگی آنها دارد پس از دو هفته سرانجام فیلمبرداری فیلم مستند حسین طیبی را به پایان رساند. در این فیلم که طی مدت حضور دو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شبکه جام‌جم که همواره با تولید مستندهایی از ایرانیان و چهره‌های موفقی که در خارج از کشور مشغول هستند، سعی در نشان دادن زوایای زندگی آنها دارد پس از دو هفته سرانجام فیلمبرداری فیلم مستند حسین طیبی را به پایان رساند.

در این فیلم که طی مدت حضور دو هفته‌ای طیبی در تعطیلات کریسمس فیلمبرداری‌اش در مشهد تکمیل می‌شد، سرانجام آخرین سکانس‌های آن هم در تهران فیلمبرداری به انجام رسید که در آن حسین طیبی تجربیات و خاطرات خود را در مکان‌هایی که حضور داشته و خاطره‌ساز بوده شرح می‌دهد.

گفتنی است حسین طیبی بلافاصله پس از اتمام فیلمبرداری راهی آلماتی شد تا در ادامه بازی‌های غیرت در لیگ قزاقستان حضور پیدا کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵

اقا تو این مستند اشاره ای هم به چگونگی شکل دادن تیم مس بوسیله اقای نجفی و چگونگی چینش بازیکنان و کادر تیم توسط ایشان هم میشه یا نه ؟