کد خبر : 109516
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1396 - 13:15
-

ویدئو/ توضیحات هوادار گیتی پسند در مورد درگیری علی افضل و مهرداد جابری با او

ویدئو/ توضیحات هوادار گیتی پسند در مورد درگیری علی افضل و مهرداد جابری با او

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی افضل دیروز برای تماشای بازی گیتی پسند و مس به سالن آمده بود و عده‌ای از هواداران گیتی پسند نسبت به عملکرد افضل معترض بودند و بر علیه او شعار سر دادند. به دنبال این موضوع در پایان بازی دو تن از هواداران گیتی پسند با افضل و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی افضل دیروز برای تماشای بازی گیتی پسند و مس به سالن آمده بود و عده‌ای از هواداران گیتی پسند نسبت به عملکرد افضل معترض بودند و بر علیه او شعار سر دادند. به دنبال این موضوع در پایان بازی دو تن از هواداران گیتی پسند با افضل و همراهانش درگیری فیزیکی پیدا کردند.

افضل پس از خروج از سالن پیروزی با هواداری مواجه شد که ناکامی گیتی پسند در لیگ را به عملکرد او نسبت داده بود و بر سر همین موضوع درگیری بالا گرفت،این درگیری به حدی بود که توسط نیروی انتظامی صورت جلسه شد و بنا به گفته هوادار مجروح این صورت جلسه تقدیم مرجع قضایی خواهد شد.

در ویدئو زیر، یکی از هواداران گیتی پسند که مدعی است توسط نزدیکان افضل کتک خورده، در مورد ماجرا توضیحاتی می دهد:

برای دانلود ویدئو، اینجا کلیک کنید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹

واقعاً این آقای علی افضل از نظر اخلاقی در حد و اندازه های یک سر مربی نیست و باتوجه به اینکه رعایت ادب را نمیکند و به بازیکنان بی احترامی میکند در هیچ تیمی نتیجه نخواهد گرفت وسرمایه آن تیم را به هدر خواهد داد. ایشان نمیداند عملکرد خودش باعث عزلش از سرمربیگری تیم گیتی پسند شده است و برکناری خود را ناشی از به اصطلاح خودش بازیکن سالاری سپهرمحمدی، اصغر حسن زاده، احمد اسماعیل پور وسایر بازیکنان میداند ومرتب علیه آنان سخن چینی کرده ومشغول خراب کردن شخصیت آنان میباشد غافل از اینکه با اینکار ها خود را کوچک خواهد کرد.

نام ... جمعه , ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

بازیکنی که به نا حق چند سالتوی فوتسال ایران بازی میکنه و اصلا شرایط فنی مناسبی نداره وفقط بخاطر لابی بازی با افضل بازی میکنه باید هم کتک کاری کنه و عربده کشی کنه اونها دو سال مس رو نتونستن قهرمان کنن در گیتی پسند هم ادمهایی مثل عراقیزاده باند و باندبازی میکنن ادمهایی مثل کشاورز و اسماعیلپور هم دورشون تموم شده.کلاً اصفهان پر شده از ادمهای صد رو و بی لیاقت.وقتی ادمهای درست بیرون نشستن باید هم این ادمها همه کاره باشن و ابروی یک استان رو ببرن

هوادار جمعه , ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷

تاسیسات را نمیدونم ولی گیتی پسند به دلیل حق کشی و بی معرفتی و حق خوری و هزارتا دلیل دیگه امسال حقش همین سومی هم نبود.
این هم از آبرروریزی آخر کارشان. خسته نباشید میگم به مدیریت باشگاه، کادر قبلی سلطان افضل، کادر فعلی استاد شمس، بازیکنان به ویژه کاپیتان و همه عوامل و دست اندرکاران در این نتایج

نام ... جمعه , ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶

بهتر بود هوادار از کادر فعلی درباره نتایج سوال میکرد ضمنا اقای لیدر صدای فحاشی شما لیدرها به صمیمی را کمتر کسی نشنید مگر انهایی که باید بشنوند ولی خودشان را به کری میزنند اقای جابری و یا هر بازیکن دیگری که از تیم کنار رفته مثل شما فقط یک تماشاگر محسوب میشود رفتار جابری جای دفاع ندارد ولی باید دید چه شده که او چنین کاری کرده

علی جمعه , ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸

آقای عراقی زاده به شما بابت حسن انتخابتان واااااااقعا تبریک می گویم. شما به تنهایی مدیریت موثر را به همه نشان دادید. سرمربی که تیم را قهرمان کرده بود با انواع ترفندها کنار گذاشتید تا مرشدتان علی افضل را سرمربی کنید.
بازیکن سالاری را در گیتی پسند ترویج و تشویق کردید تا بازیکنانی مانند کشاورز و سپهر محمدی و حسن زاده و اسماعیل پور برای تیم تصمیم بگیرند.
به شما مدیر نمونه تبرییییییییییییییییییییییییییک می گوییم و از شما خواهشمند هستیم هر چه زودتر این روش های مدیریت خود را درکتابی به چاپ برسانید تا همه از آن بهرمند شوند.