کد خبر : 109519
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1396 - 14:01
-

چرا تاسیسات و گیتی پسند قهرمان لیگ برتر فوتسال نشدند؟

چرا تاسیسات و گیتی پسند قهرمان لیگ برتر فوتسال نشدند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال روز گذشته برگزار شد و تیم مس سونگون با غلبه بر گیتی پسند موفق شد قهرمان این دوره از مسابقات شود. گیتی پسند قهرمان فصل گذشته هدف گذاری این فصل خود را هم بر روی قهرمانی انجام داده بود ولی از رسیدن به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال روز گذشته برگزار شد و تیم مس سونگون با غلبه بر گیتی پسند موفق شد قهرمان این دوره از مسابقات شود. گیتی پسند قهرمان فصل گذشته هدف گذاری این فصل خود را هم بر روی قهرمانی انجام داده بود ولی از رسیدن به این عنوان بازماند و حتی نایب قهرمانی را هم به تاسیسات داد.

تاسیسات دریایی هم که توانسته بود با هدایت وحید شمسایی قهرمان نیم فصل شود، در ادامه راه چند بازی کلیدی را واگذار کرد تا در نهایت عنوان قهرمانی این فصل به مس سونگون برسد.

* گیتی پسند؛ تغییر مدام سرمربیان و از دست دادن دو مهره کلیدی
تیم فوتسال گیتی پسند فصل گذشته با رضا لک عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کرد ولی بعد از آن قهرمانی، رضا لک را سمت خود برکنار و علی افضل به عنوان جانشین وی انتخاب شد. صرفنظر از نحوه انتخاب افضل دو مهره کلیدی این تیم اصفهان را ترک کردند. مهدی جاوید و مهران عالیقدر با جدایی از گیتی پسند نشان دادند که حاضر به همکاری با این سرمربی نیستند.

محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند بعد از انتخاب افضل تاکید کرده بود که هدف این تیم قهرمانی در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا است ولی در پایان نیم فصل، افضل به خاطر مشکلات و نتایج گیتی پسند، از سمت خود برکنار شد و حسین شمس سکان هدایت این تیم را بر عهده گرفت. شمس شروع خوبی با گیتی پسند داشت اما نتوانست نتایج خوبش را ادامه بدهد و در نهایت به عنوان سوم جدول بسنده کرد.

* تاسیسات دریایی؛ از قهرمانی نیم فصل تا باخت عجیب به قعرنشین
تاسیسات دریایی را می توان یکی از باثبات‌ترین تیم های لیگ در بخش سرمربی دانست. این تیم همانند چند فصل گذشته کارش را با وحید شمسایی آغاز کرد ولی کاهش بودجه این تیم باعث شد تا شمسایی نتواند در ابتدای فصل، آنطور که دلش می خواست بازیکنان مدنظرش را جذب کند. با این حال اضافه شدن بازیکنانی از جمله مهران عالیقدر در ادامه لیگ به تاسیسات، باعث شد قدرت این تیم چند برابر شود و نتایج خوبی را بگیرد. تاسیسات حتی در بازی رفت با گیتی پسند هم به پیروزی رسید و قهرمان نیم فصل شد ولی سه باخت متوالی به مس، حفاری و هیات فوتبال قم (تیم سقوط کرده به لیگ دسته اول) باعث شد تا مس سونگون از فرصت استفاده کند و به صدر جدول برود.

* انحلال دبیری و تقویت مس سونگون
تیم مس این فصل را با سرمربیگری حمید بی غم آغاز کرد و بازیکنان ملی پوشی از جمله محمدرضا سنگ سفیدی و توحید لطفی را جذب کرد. مس همچنین علیرضا صمیمی، مرتضی عزتی و سعید مومنی را حفظ کرد و علاوه بر این، دست یاری به سمت بازیکنان تیم منحل شده دبیری دراز کرد. تیم دبیری که در آستانه شروع لیگ برتر اعلام کرد در این مسابقات حاضر نمی شود، رضایتنامه چند بازیکن تاثیرگذار خود از جمله حمید احمدی و فرهاد فخیم را برای تیم مس صادر و به این ترتیب مقدمات تقویت این تیم را فراهم کرد.

بازی‌های تاثیرگذار در تعیین قهرمان
نوسان مسابقات لیگ برتر و نتایج پر افت و خیز تیم های مس، تاسیسات و گیتی پسند در این فصل باعث شد تا تعیین قهرمان تا هفته ماقبل پایانی به طول انجامد. در زیر نگاهی داریم به مسابقاتی که سرنوشت لیگ را تحت تاثیر قرار داد:

هفته اول
مس ۲ – تاسیسات یک

هفته چهارم
شهروند ساری ۳ – گیتی پسند ۳
مقاومت قرچک ۵ – مس ۲

هفته پنجم
گیتی پسند ۲ – تاسیسات ۴

هفته هشتم
آذرخش ۵ – تاسیسات یک
مقاومت قرچک ۲ – گیتی پسند ۲

هفته دوازدهم
مس ۳ – گیتی پسند ۳

هفته سیزدهم
گیتی پسند ۴ – حفاری ۴
شهروند ۲ – مس ۲

هفته چهاردهم
تاسیسات ۲ – مس ۵

هفته پانزدهم
حفاری ۷ – تاسیسات ۴

هفته شانزدهم
تاسیسات ۲ – هیات فوتبال قم ۳

هفدهم هجدهم
تاسیسات ۴ – گیتی پسند صفر
آتلیه قم یک – مس یک

هفته نوزدهم
گیتی پسند ۲ – آذرخش ۲
شهروند یک – تاسیسات یک

هفته بیست و یکم
ارژن ۲ – مس ۲
تاسیسات ۴ – آذرخش ۴

هفته بیست و دوم
مس ۲ – حفاری ۲
آتلیه قم ۳ – گیتی پسند ۳

هفته بیست و چهارم
فرش آرا ۳ – گیتی پسند ۲

هفته بیست و پنجم
گیتی پسند ۴ – مس ۵
تاسیسات ۷ – پارسیان۶

 

گزارش:شاهین فراست

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نیروگاه جمعه , ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸

تاسیسات و گیتی پسند مربی درست و حسابی نداشتند این بازیکنا رو نصفشون روبدید به قم با نصف پولی که به این دو تا تیم دادند ما قهرمان ایران و آسیا می شیم بخدا !!! شمسایی و شمس فقط ادعا دارند هیچی ندادن خدا وکیلی

گیتی پسند جمعه , ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶

تاسیسات را نمیدونم ولی گیتی پسند به دلیل حق کشی و بی معرفتی و حق خوری و هزارتا دلیل دیگه امسال حقش همین سومی هم نبود.
این هم از آبرروریزی آخر کارشان. خسته نباشید میگم به مدیریت باشگاه، کادر قبلی سلطان افضل، کادر فعلی استاد شمس، بازیکنان به ویژه کاپیتان و همه عوامل و دست اندرکاران در این نتایج

نام ... شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۳:۳۷

مهدی جاوید در هفته های پایانی فصل گذشته با سرمربی وقت(رضالک) به مشکل خورد و از طرف باشگاه گیتی پسند کنار گذاشته شد و همون موقع اعلام کرد دیگه برای گیتی پسند بازی نخواهد کرد و روی حرفش هم موند.
بی انصافیه که عدم حضور جاوید در گیتی پسند در فصل جدید رو بذارید به حساب علی افضل.
بدون شک اگه تیم رضا لک دست علی افضل بود سه هفته زودتر قهرمان می شد.

فوتسالي شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

باشه تو ک راس میگی اسپانیا رو هم بدی دست افضل تو مرحله گروهی حذفش میکنه ?

سوسو شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

فقط اینو میدونم ک احمد باقبون هرجا میره تیمو نابود میکنه نیک اندیش، کاشئً نیرو ، رسالت کرمان،اینم از گیتی پسند بدبخت علی افضل ک ب پای این سوخت