کد خبر : 109586
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 - 11:42
-

حیدریان:آدمی نیستم که برای تیم گرفتن به مدیرعامل زنگ بزنم/از اینکه موبایل ندارم،احساس خوبی دارم/هنوز هم یاد تبانی می افتم خیس عرق می شوم/شمسایی باید تایم بازی اش را کم کند

حیدریان:آدمی نیستم که برای تیم گرفتن به مدیرعامل زنگ بزنم/از اینکه موبایل ندارم،احساس خوبی دارم/هنوز هم یاد تبانی می افتم خیس عرق می شوم/شمسایی باید تایم بازی اش را کم کند
گفتگوی تازه با محمدرضا حیدریان ستاره سابق فوتسال ایران را بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،گفتگوی تازه با محمدرضا حیدریان ستاره سابق فوتسال ایران را بخوانید:

* من آدمی نیستم که برای مربیگری کردن به این و آن و مدیرعامل تیم‌ها زنگ بزنم و عنوان کنم برای کار کردن آماده‌ام و می‌توانند روی من حساب کنند. اگر کارم خوب بوده باشد، من را به کار دعوت خواهند کرد و اگر هم این اتفاق نیفتد، در دانشگاه به تدریسم ادامه خواهم داد.

* وحید شمسایی واقعاً به من لطف دارد و بارها برای اضافه شدن من به کادر فنی تیم تأسیسات دعوت کرده ولی اعتقاد دارم کادر فنی این تیم بسیار خوب و قوی است و نیازی به من نیست ولی به هر حال از وحید ممنونم و باید این را هم بگویم در زمان بازی کردن‌مان ما دو نفر به خوبی از بازی همدیگر شناخت داشتیم و همدیگر را درک می‌کردیم و اختلاف بسیار جزئی در بازی داشتیم که طبیعی بود.

* موضوع شرط‌بندی در بازی تأسیسات دریایی و آتلیه قم را من الان از شما می‌شنوم و البته قبلاً شنیده بودم از این اتفاقات و شرط‌بندی‌ها در فوتبال وجود دارد ولی فکر نمی‌کردم دامنه این شرط‌بندی‌ها به فوتسال هم کشیده شده باشد.

* من به فوتسال عشق داشتم و دارم و همین الان هم که برای بازی کردن جایی می‌روم، با همان عشق و علاقه بازی می‌کنم چراکه من از این فوتسال درآمد آنچنانی نداشتم و خاک این ورزش را خورده‌ام ولی الان خوشحالم که فوتسال تا این اندازه رونق گرفته است.

* من از این که موبایل ندارم، احساس خوبی دارم و همیشه یک کارت تلفن در جیبم هست که اگر کاری با کسی داشته باشم از آن استفاده می‌کنم و به همین دلیل بعد از مسابقات جام جهانی شماره بازیکنان این تیم را پیدا کردم و به آنها زنگ زدم و تبریک گفتم.

* در رابطه با تیم ملی باید بگویم سرعت بازی خیلی خوب شده و طیبی و جاوید در رأس عالی کار می‌کنند و در دفاع حمید احمدی بسیار خوب و هوشیار است و اصغر حسن‌زاده مغز متفکر تیم ملی است که البته فقط شوتزن نیست و در مجموع باید بگویم اگر به یکسری جزئیات و ریزه‌کاری‌ها توجه بشود، تیم ملی بسیار خوبی خواهیم داشت.

* من بازیکن باشگاهی نبودم و در کوچه و خیابان بازی می‌کردم که دوستی به نام صادقی به من گفت بیا برای استقلال بازی کن و در تورنمنتی که در آن تیم ملی و دو تیم از نیروهای مسلح و استقلال حضور دارند، شرکت کن و من در این تورنمنت چهارجانبه برای استقلال بازی کردم که آقای قدوسی آمد و به من گفت برای حضور در اردوی تیم ملی آماده باشم چون آقای مصطفوی بازی شما را دیده و می‌خواهد به اردوی تیم ملی فوتسال اضافه شوید.

* خیلی دوست دارم در تیمی مربیگری کنم که تمام بازیکنان آن را از کوچه و خیابان‌ها پیدا کنم و مطمئنم با این دسته از بازیکنان حتماً موفق خواهم شد چون ایران پر از استعداد است و در هیچ جای دنیا تا این اندازه بازیکن بااستعداد وجود ندارد. البته این شیوه را در فصل قبل با تیم یاسین پیشروی قم انجام دادم و تا حدودی هم موفق بودم.

* من هرچه دارم و در فوتسال به هرجا رسیدم، اول از خدا بوده و سپس از مردم و بعد از خانواده‌ام و اگر تشویق مردم نبود، امکان نداشت موفق شوم و هیچی نبودم و البته هنوز که هنوز است، مردم به من لطف دارند و هرجا هستم مرا شرمنده محبت‌شان می‌کنند.

* وحید شمسایی حق دارد فوتسال را کنار نمی‌گذارد زیرا کنار گذاشتن ورزش بسیار سخت است و من هم اگر مشکل مصدومیت نداشتم، قطعاً بازی کردن را ادامه می‌دادم.

* شما می‌دانید چرا خیلی‌‌‌ها به بازی فالکائو علاقه دارند؟ دلیل اصلی این موضوع تکنیک بالای این بازیکن و کارهایی است که او با توپ می‌کند و در بین چند بازیکن می‌تواند توپ را به سلامت بیرون بیاورد و این دقیقاً برخلاف چیزی است که در فوتسال امروز می‌بینیم. به طور کلی فوتسال امروز مکانیکی شده و یک تیم بعد از زدن ۲ گل فقط به حفظ گل‌های زده‌اش فکر می‌کند و به دفاع می‌رود.

*مقداری از حق و حقوقم از تیم یاسین پیشرو باقی مانده که امیدوارم با مساعدت مدیران باشگاه به این طلبم برسم.

*در مورد تبانی معروف در فوتسال بارها صحبت شده است.آن زمان از برنامه ۹۰ زنگ زدند تا با من مصاحبه کنند اما آقای رویانیان گفت چیزی نگویید تا خودم ماجرا را جمع و جور کنم.واقعا برخی بازیکنان در حق تیم نامردی کردند.من به بازیکنان قبل از بازی گفتم که کاری کنند که با عزت زندگی کنند.یک پیشنهاد ۲۰۰ میلیونی به سرپرست ما شده بود که من گفتم یک میلیارد هم بدهند همچین کاری نمی کنیم.اما در نیمه دوم متاسفانه تیم از هم پاشید و برخی کار را ول کردند اما متاسفانه نمی شود اثبات کرد.هنوز هم یاد آن روز می افتم تمام بدنم خیس عرق می شود.

*شمسایی هنوز هم خوب بازی می کند اما به نظرم تایم بازی اش را باید کم کند و چون می خواهد مربی باشد از بیرون بیشتر می تواند به تیم زوم کند.الان هم بیشتر عقب بازی می کند در حالی که اگر راس باشد خیلی موثرتر خواهد بود.

مصاحبه از:شاهین فراست

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

اقا رضا یدونه ای ما که تو یه فصل در کنارت بودین لذت بردیم