کد خبر : 109603
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 - 14:50
-

محمدی:این تهمت‌ها را به خدا واگذار می‌کنم/ عزت و ذلت دست خداست

محمدی:این تهمت‌ها را به خدا واگذار می‌کنم/ عزت و ذلت دست خداست
دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان به صحبت‌های سرمربی سابق این تیم واکنش نشان داد و گفت: این تهمت‌ها را به خدا واگذار می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل سرمربی سابق گیتی پسند مدعی شد اطرافیان و دوستان سپهر محمدی دروازه بان گیتی پسند علیه وی شعار داده و حتی در آخرین بازی این تیم به وی توهین کرده اند.

سپهر محمدی در این خصوص گفت: من در مکتبی بزرگ شده ام که احترام به بزرگتر را یاد گرفته ام و این اصل، همیشه سر لوحه زندگی‌ام بوده است. تا الان هم در زندگی به اصول اخلاقی پایبند بوده ام.

وی ادامه داد: مردم و هواداران فوتسال هم به ما محبت دارند و من خاک پای همه آنها هستم. این تهمتهایی هم که زده شده است را به خدا واگذار می کنم. من از حق خودم می گذرم. خدا بهترین قاضی است و گذر زمان همه چیز را مشخص می کند.

دروازه بان ملی پوش گیتی پسند در پایان با بیان اینکه صحبتی درباره شرایط این تیم ندارد، گفت: فقط می توانم بگویم عزت و ذلت دست خداست.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳

آقای افضل قدیمیا می گفتند که جوانمردی وفتوت را از ورزشکاران بیاموزید وشما ها اسطوره های ما بودید اما حالا متاسفانه شاهد چه مسایلی هستیم لذا از شما که به قول خودتان برای ورزش زحمت کشیده اید انتظار چنین تهمتهایی بعید ودور از انتظار بود تا این جوان را چنین مکدر وناراحت نمایید.

نام ... شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶

سپهر دست طلایی شما برای اهالی فوتسال ثابت شده ای. نیازی نیست چون اخلاق و منش شما شناخته شده است تا الان کوچکترین حاشیه ای نداشته ای. و با هر مربی که کار کردی ازت راضی بودن. همین که گفتی عزت دست خداست. برای اقایان کافیه

نام ... شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳

به عنوان مطلع خدمت شما عرض کنم متاسفانه بصورتی که شما میفرمایید نیست و هر سال در مقاطعی عملکرد ایشان زیر سوال بوده و همانگونه که وقتی خوب عمل میکرده بسیار در موفقیت تیم مؤثر بوده با عملکرد ضعیف در تعدادی بازیها در عدم نتیجه گیری و قهرمانی مؤثر بوده

نام ... شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵

اقا سپهر مدعی اخلاق و احترام به بزرگان متاسفانه در طی این چند سال پرخاشگریهای شما را هم بارها در بازیهای حساس دیده ایم و شاهد تشکیل باند و لابی شما در بعضی مسایل بوده ایم
البته نمیدانم توی روضه امام حسین«ع»بودن شما را بپذیرم یا زیر پرچم ظالمان بودن را بنابراین ما هم شما را به همان خدایی که قبول دارید واگذار میکنیم

نام ... دوشنبه , ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۷:۴۹

این کامنت هم از خود افضل هست یادوستای نزدیکش که به ۳یا ۴ نفر هم نمیرسند افضل بیکار شده هر روز کامنت میزاره خخخخخخخخخخ

نام ... یکشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰:۲۱

سپهر محمدی اطرافیان خوبی نداره بخصوص مربی سفارشیش

فوتسالي یکشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

علی افضل ام اطرافیان خوبی نداره نمونه اش سوگلیش ک هر تیمی میره با خودش میبره