کد خبر : 109685
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1396 - 13:05
-

سلیمانی:درباره تاریخ برگزاری لیگ و تعداد تیم ها در جلسه هیات رئیسه تصمیم گیری خواهد شد/ ۸ تیم فقط شرایط حرفه گری باشگاهی را در لیگ برتر فوتسال دارند

سلیمانی:درباره تاریخ برگزاری لیگ و تعداد تیم ها در جلسه هیات رئیسه تصمیم گیری خواهد شد/ ۸ تیم فقط شرایط حرفه گری باشگاهی را در لیگ برتر فوتسال دارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی در رابطه با جشن قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون که قرار است روز چهارشنبه در تبریز برگزار شود، گفت: طبق هماهنگی‌های که کمیته فوتسال با سازمان لیگ و باشگاه مس سونگون داشتیم، قرار است روز چهارشنبه در پایان بازی مس و شهروند ساری در سالن پورشریفی تبریز جوائز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی در رابطه با جشن قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون که قرار است روز چهارشنبه در تبریز برگزار شود، گفت: طبق هماهنگی‌های که کمیته فوتسال با سازمان لیگ و باشگاه مس سونگون داشتیم، قرار است روز چهارشنبه در پایان بازی مس و شهروند ساری در سالن پورشریفی تبریز جوائز وکاپ قهرمانی، اهدا شود.همچنین در این مراسم تندیس‌های از طرف کمیته فوتسال جهت تقدیر از باشگاه مس داوران و… در نظر گرفته شده که در همین مراسم اهدا می‌شود.

وی در ادامه گفت:‌ در این مراسم قرار است تاج ریاست فدراسیون فوتبال، کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال و اعضای هیأت رئیسه این کمیته ترابیان رئیس کمیته فنی فوتسال و اعضا سازمان لیگ و همچنین ناظم‌الشریعه و صانعی سرمربیان تیم ملی فوتسال بزرگسالان و امید حضور داشته باشند.

دبیر کمیته فوتسال گفت: علاوه بر برنامه‌هایی که سازمان لیگ و کمیته فوتسال در نظر گرفته، خود باشگاه مس سونگون هم برنامه‌های مختلفی را آماده کرده این باشگاه از سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و داورزنی معاونت توسعه قهرمانی وزارت ورزش و همچنین نمایندگان استان آذربایجان در مجلس و همچنین مسئولین مس ایران و معاونت وزیر صنایع و معادن را به این مراسم دعوت کردند.

وی در پاسخ به سوالی که آیا زمان برگزاری بازی‌های لیگ برتر در سال آینده اکنون مشخص است، گفت: هنوز برنامه‌ریزی خاصی نداشته‌ایم و قرار است روز چهارشنبه صبح جلسه هیأت رئیسه کمیته فوتسال در تبریز برگزار شود و این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد.

سلیمانی در پاسخ به سوال دیگر با توجه به بحث گرفتن پروانه حرفه‌ای‌گری باشگاه‌های فوتسال از فدراسیون فوتبال این روزها مطرح است، آیا تعداد تیم‌های شرکت‌کننده سال آینده همین ۱۴ تیم خواهد بود، گفت:‌ طبق جلسه‌ای که با تاج رئیس فدارسیون فوتبال در اصفهان داشتیم این موضوع بررسی شد و قرار است در جلسه هیأت رئیسه روز چهارشنبه در رابطه با این موضوع بحث  بررسی شود.

وی تصریح کرد:‌ ما در کل ۸ تیم در لیگ برتر داریم که شرایط حرفه‌ای‌گری شدن باشگاه را دارند و در جلسه روز چهارشنبه در این رابطه  بحث شود که آیا ما باید با ۸ تیم لیگ برتر را شروع کنیم یا بیشتر به این دلیل که سایر تیم‌ها شرایط حرفه‌ای‌گری شدن باشگاهی را ندارند فقط اسم باشگاه را یدک می کشند. اما می توانند در لیگ برتر به عنوان  یک تیم  شرکت کنند.امسال ما تجربه بسیار خوبی در رابطه با باشگاه‌هایی که فاقد امکانات ورزشی و یا از نظر مالی مساعد نیستند به دست آوردیم و احتمال زیاد از سال آینده تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر از امسال کمتر می شود شاید ۱۰ الی ۱۲ تیم باشد البته این موضوع بعد از جلسه هیأت رئیسه مشخص می‌شود.

وی در پایان گفت:‌ان‌شاءالله قرار است لیگ دسته دوم فوتسال از روز جمعه استارت کار خود را بزند و این لیگ با حضور ۳۴ تیم و در ۶ گروه بازی‌های خود را آغاز می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶

انشالله که این اتفاق بیفته وتیمهایی که لیگ برترروباتیمهای محلی اشتباه گرفتن مجوزنداشته باشن.والاتیمی که بازیکن هاش تاساعت ٣ بایدکارکنن وبعدبرن سرتمرین نباشن بهتره