کد خبر : 109704
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1396 - 12:17
دسته‌بندی نشده
-

احمدپور:از سقوط پارسیان شوکه ام/سقوط پارسیان نه ربطی به مدیران تیم داشت و نه ربطی به خوراکچی

احمدپور:از سقوط پارسیان شوکه ام/سقوط پارسیان نه ربطی به مدیران تیم داشت و نه ربطی به خوراکچی
دروازه بان تیم پارسیان شهرقدس از شرایط این تیم و سقوط به لیگ دسته اول می گوید.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر احمدپور دروازه بان تیم پارسیان شهر قدس گفت: خدا را شکر امسال سال خوبی برای من بود اما آخرش خیلی تلخ بود و هنوز باورم نمی شود که تیم افتاده و شوکه ام،اما به دلیل اینکه مدیران پارسیان قرار بود تیمداری نکنند و به اصرار بعضی افراد شروع به تیمداری کردند و به همین دلیل خیلی بد شروع کردیم.
احمدپور افزود:در نیم فصل اول ٨ امتیاز گرفتیم اما این دلیل بر این نمی شود که شرایط تیم عالی بوده است اصلا اینطوری نبوده و تیم اصلا تیم شرایط یک تیم لیگ یک هم نداشت چه برسد به شرایط لیگ برتر، ولی با همت مدیران پارسیان و بازیکنان تیم رو هرجوری که شده تا نیم فصل تیم را ادامه دادیم و حفظ کردیم،نیم فصل مدیران پارسیان دست به کار شدند و  دست به یه کاه خیلی بزرگ زدند و آقای خوراکچی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند و چند بازیکن خوب هم به تیم اضافه کردند اما واقعیت امر این بود تیم به قدری نیم فصل اول شرایط بدی داشت که نیم فصل دوم کار کردن را بسیار برای ما سخت کرده بود و بازی با فرش آرا به لطف بعضی افراد زنگ خطر برای ما به صدا در آمد،
دروازه بان پارسیان ادامه داد: من همیشه هر کاری می کنم اول خدا را در نظر می گیرم و می گویم که اگر قسمت بود در لیگ بمانیم می ماندیم اما کار خدا بی حکمت نیست و بعدها متوجه حکمت خداوند می شویم،سقوط تیم پارسیان نه ربطی به مدیران تیم داشت و نه ربطی به آقای خوراکچی،مشکل جای دیگری بود و بازگو کردنش صورت خوشی نداره و به شخصیت بعضی افراد لطمه وارد می کند،دلم واقعا از ته دل برای آقای خوراکچی می سوزد. کسی که بودنش برای فوتسالی ها نعمت و با ارزش است،کسی که برای بازیکنانش پدری می کند و تک تک بازیکنان پارسیان تا عمر دارند مدیون آقای خوراکچی هستند و یک روزی باید سرمان را برای او بدهیم،
احمدپور خاطرنشان کرد: من امیر احمدپور نه آدم خود شیرینی هستم نه خوشم می آید از این کار، همیشه هم گفته ام آدم باید نان بازویش را بخورد و حقش را بگیرد. مثل بعضی از گلرها هم سیاست ندارم چون اگر داشتم تا الان باید به جای آنها به حق واقعی ام رسیده بودم ولی فعلا خیریت در این است.
دروازه بان پارسیان ادامه داد: امیدوارم قدر آدمهای بزرگی که در فوتسال هستند را بدانیم نه اینکه کاری کنیم فراری شوند،امیدوارم خیلی ها از آب گل آلود ماهی نگیرند و به این هم فکر کنند که شاید یک روزی چنین شرایطی برای خودشان پیش بیاید و برای شخصیت خودشان ارزش قائل شوند و شیطنت را کنار بگذارند. با شکستن پای همدیگر شما بهتر راه نمی روید.
دروازه بان پارسیان با اشاره به بازی با تاسیسات دریایی گفت: خود من واقعا فکر می کردم بازی با تاسیسات تبانی شود اما ۵ دقیقه که گذشت سریع به اشتباه خودم پی بردم و وحید شمسایی یک درس بزرگ به همه ما داد که برای رسیدن به موفقیت باید در کارت جدی باشی و واقعیت امر این بود که انگار ما چند آهو بودیم و یک اکیپ شیر هم دنبال ما.
احمدپور در پایان گفت: فقط بازهم میگویم سقوط پارسیان هیچ ربطی به آقای خوراکچی نداشت و قدرش را بدانیم. یک تشکر ویژه می کنم از مصطفی نظری و مصطفی طیبی که مثل یک داداش بزرگتر برای من هستند و خیلی کمکم میکنند و بودنشان به من انگیزه می دهد و همچنین یک تشکر می کنم از آقای چیوایی و نعیمی و مقدم و کریمی که همه جوره برای تیم زحمت کشیدند و تیم را به خوبی مدیریت کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

بندر عباسو بدبخت کردی که رفتن نیم فصل گلر اوردن.مشهدیارو بدبخت کردی که میخواستن اون سال سقوط کنن.اینم از پارسیان که سقوطش دادی.کمتر حرف بزن بیشتر عمل کن برادر.حرف از حق چی میزنی تو؟

نام ... سه شنبه , ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰:۰۱

گل گفتی

هوادار دوشنبه , ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

حال میکردم وقتی گلریتو میدیدم اما حیف که دیگه تیم افتادو نیمتونم واسه فصل جدید بیام سالن شهر قدس ببینمت از نزدیک حییییییییییف

ناشناس دوشنبه , ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

اگه تو نبودی خیلی بدتر از این حرفا میوفتاد،تورو قرآن یه تصمیم خوب بگیر واسه فصل بعد،بخدا حیفی

نام ... دوشنبه , ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶

آقای خوراکچی لطفا به وحید شمسایی سفارش این آقا رو بکن
باتشکر

نام.. دوشنبه , ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰

دوست عزیزی که میگی بندر عباس رفت گلر آورد یا فلان تیم اینجوری شد. شما یا چشمات مشکل داره یا داستان چیزه دیگس. شما برو ببین توو هر بازی واسه همین تیم پارسیان چندتا سیو موفق داشته و چندتا توپ صدر صد گرفته که اگه نبود معلوم نبود الان تفاضل گل پارسیان چند بود و چه آبرو ریزی میشد. و همه تماشاگرا یه صدا بیشر تر از نیمی از بازی تشویقش میکردن
یا سال پیش آذرخش توو بدترین شرایطش بود و جهت اطلاع بگم احمدپور همون نیم فصل چندتا پیشنهاد خوب داشت اما مسولینه آذرخش نزاشتن بره و سال قبلش که رفت فرش آرا توو بهترین شرایط بود و ملی پوش و فیکس تیم ملی امید بود اما خدا لعنت کنه کسایی که با روح و روان یه نفر بازی میکنن و سنگ میندازن توو راحش. ریوالدو بهترین بازیکن جهان بود اما آنجلوتی چه کرد باهاش؟
من به عنوان بهترین دوست احمدپور لازم دونستم این حرفارو بزنم. کاش جایه حسادت یکم به فکر پیشرفت خودتون باشید نه که همش سنگ بندازیم
توو تمام بازیها همه بازیه احمدپور رو دیدن و کیفیت گلریشم دیدن
انشالله این فصل با یه انتخاب درست همه چی مشخص میشه و شما هم انشالله باشید و ببینید و بیشتر حسودی کنید و جلز و ولز کنید

نام ... سه شنبه , ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴

خدمت اون دوست عزیزمون بگم که این حرفایی که زدین درسته به نظرت؟واقعا منطقی ج دادی؟شما کارایی کل فصلو در نظر بگیر.این درست نیست که به همه تیمها داری گیر میدی ولی شما کارتون درسته.اگه یه ملی پوش به قول شما خوب بود بندریا نمیرفتن محمدی رو بیارن.منطقی حرف بزن جناب.شما برا هر سال یه بهانه ای میاری.طرفداری بیجا نکن.الان تو این سه چار ساله چه گلی سره شما زده؟هر جا رفته یا سقوط کرده یا ته جدول بوده.این درست نیست که میگی خدا خیر نده اونی که با روح و روان بازی کرده.از این مسایل تو این فوتسالو فوتبال هست.یه بازیکن خوب باید با حاشیه ها هم مقابله کنه.نه اینکه بندازی گردن زمین و زمان.همه مردم دارن میبینن شعور دارن.دو سه دوره فقط اردو تیم ملی دعوت شده شما میگی ملی پوش؟اون اگه خوب بود دوباره هم دعوتش میکردن.عملکردشو همه دیدن.نیازی نیس شما الکی تعریف بیجا بکنی.جز دو تیمی بودن که بیشترین گل خورده رو دارن.تو حالا همش بگو خیلی سیو داشته چه فایده؟موفق باشین.