کد خبر : 109708
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1396 - 13:11
-

فخیم:بعد از بازی با تاسیسات خیالم راحت شد/تا یک ماه در تیم مس راحت نبودم/زمانی که به مس رفتم پشت سرم حرف و حدیث زیادی بود

فخیم:بعد از بازی با تاسیسات خیالم راحت شد/تا یک ماه در تیم مس راحت نبودم/زمانی که به مس رفتم پشت سرم حرف و حدیث زیادی بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم درباره قهرمانی تیم فوتسال مس در لیگ برتر فوتسال گفت: ما ابتدای فصل زودتر از سایر تیم ها تمرینات را شروع کردیم. بدنسازی خوبی داشتیم و از همان زمان در فکر جایگاه های بالای جدول بودیم. بعد از گذشت چند هفته، چهره مدعیان مشخص شد. ما هم روی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم درباره قهرمانی تیم فوتسال مس در لیگ برتر فوتسال گفت: ما ابتدای فصل زودتر از سایر تیم ها تمرینات را شروع کردیم. بدنسازی خوبی داشتیم و از همان زمان در فکر جایگاه های بالای جدول بودیم. بعد از گذشت چند هفته، چهره مدعیان مشخص شد. ما هم روی ریل افتادیم و با اعتماد به نفس بالا لیگ را ادامه دادیم. بعد از بازی با تاسیسات دریایی بود که خیالم راحت شد و گفتم اگر قهرمان نشویم، نایب قهرمانی ما حتمی است.

بازیکن تیم مس افزود: تمام اعضای تیم زحمت زیادی کشیدند. برای هر بازی برنامه داشتیم و مربیان، به خوبی حریفان را آنالیز می کردند. بی جهت قهرمان نشدیم.

فخیم که این فصل و بعد از انحلال تیم دبیری راهی مس شده بود، درباره تجربه اش در تیم جدید تصریح کرد: تا یک ماه در تیم مس راحت نبودم. مس فضای خاصی داشت ولی رفته رفته با بازیکنان و اعضای تیم و همچنین مسئولان باشگاه صمیمی شدم. خدا را شکر که انتخاب خوبی داشتم و در نهایت توانستیم قهرمان هم بشویم.

وی درباره اینکه آیا سال آینده هم قصد بازی کردن دارید یا از فوتسال خداحافظی می کنید؟ تاکید کرد: من که سن و سالی ندارم (با خنده). تصمیم دارم خوب تمرین کنم و در فوتسال باقی بمانم. اگر یک روز بازیکنان دیگر بتوانند از کنارم رد شوند، آن موقع فوتسال را کنار می گذارم!

بازیکن تیم مس همچنین یادآور شد: جا دارد از مجموعه مس اعم از معدن، باشگاه، مدیران تیم و کادر فنی تشکر کنم بخصوص از حمید بی غم سرمربی تیم که برایم زحمت کشید و به من اعتماد کرد. زمانی که به مس رفتم پشت سرم حرف و حدیث زیادی بود. بعضی ها می گفتند فخیم بازیکنی است که زود عصبانی می شود و با هرکسی نمی تواند کار کند. ولی خوشحالم که جواب اعتماد حمید بی غم را دادم. بی غم از مربیان فنی، مودب و با شخصیت فوتسال ایران است و خوشحالم که تجربه کار کردن با او را پیدا کردم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حامد دوشنبه , ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴

سلطان فوتسال حاج فرهاد فخیم
تبریک بابت قهرمانی
ایشالا قهرمانی آسیا?