کد خبر : 109723
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1396 - 18:14
-

ناظم الشریعه:وضعیت آمادگی طیبی و احمدی برای ما مشخص نیست

ناظم الشریعه:وضعیت آمادگی طیبی و احمدی برای ما مشخص نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم‌الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال گفت:‌ امروز صبح لیست نهایی خود را برای بازی با بلاروس و اردوی تیم ملی اعلام کردیم. وی در ادامه گفت:‌ قرار است تمرینات خود را از جمعه بعدازظهر در کمپ تیم‌های ملی شروع و تا شنبه ادامه دهیم. فکر می‌کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم‌الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال گفت:‌ امروز صبح لیست نهایی خود را برای بازی با بلاروس و اردوی تیم ملی اعلام کردیم.

وی در ادامه گفت:‌ قرار است تمرینات خود را از جمعه بعدازظهر در کمپ تیم‌های ملی شروع و تا شنبه ادامه دهیم. فکر می‌کنم در مجموع ۲ جلسه بتوانیم قبل از دیدار با بلاروس انجام دهیم و طبق برنامه‌ریزی‌هایی که شده قرار است یکشنبه در دو دیدار رفت و برگشت در تهران مقابل بلاروس بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی گفت: همین روند تمرینات را تا بهمن ادامه می‌دهیم و طبق مذاکراتی که از قبل شده قرار است سوم بهمن جهت دو بازی دوستانه به اسلوونی برویم. البته هنوز این دو بازی تدارکاتی قطعی نشده، به این دلیل که ویزای بازیکنان هنوز صادر نشده است. قرار است بعد از این دو بازی مستقیم به بازی‌های آسیایی چین تایپه برویم که فکر می‌کنم در کل از امروز و تا قبل از بازی‌های آسیایی ما بتوانیم ۱۵ جلسه تمرین داشته باشیم.

ناظم‌الشریعه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه شما اسامی تیم ملی را اعلام کردید اما نام حمید احمدی و حسین طیبی در لیست معرفی‌شده‌های تیم ملی قرار ندارند، گفت: به دلیل اینکه طیبی در حال حاضر در قزاقستان حضور دارد و وضعیت این بازیکن برای ما مشخص نیست و احمدی هم به این دلیل که ۳ الی ۴ هفته است در لیگ بازی نکرده، وی هم وضعیت مشابهی همانند طیبی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.