کد خبر : 109770
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1396 - 17:25
-

کمالی:حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان فارس باعث بقای ما در لیگ برتر شد

کمالی:حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان فارس باعث بقای ما در لیگ برتر شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید کمالی در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: در سه سالی که تیم ارژن در لیگ دسته یک کشور حضور داشت تیم ما هیچ حمایتی نشد اما از زمانی که حیدرعلی کامیاب سکان ورزش فارس را در دست گرفت، با حمایت های وی تیم ارژن همان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید کمالی در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: در سه سالی که تیم ارژن در لیگ دسته یک کشور حضور داشت تیم ما هیچ حمایتی نشد اما از زمانی که حیدرعلی کامیاب سکان ورزش فارس را در دست گرفت، با حمایت های وی تیم ارژن همان سال به لیگ برتر بازگشت.

وی تاکید کرد: مدیر کل علاوه بر حمایت های مادی، شخصاً تماس می گرفت و پیگیر مشکلات ما بود که جا دارد از طرف خودم و مدیرعامل تیم از ایشان تشکر کنم.

کمالی ادامه داد: در سال جاری کارخانه لبنیات ارژن شیراز با مشکلات مالی زیادی روبرو شد که خوشبختانه این مشکلات نیز در حال پایان یافتن است.

سرمربی تیم فوتسال لبنیات ارژن شیراز شرایط تیم خود را مطلوب توصیف کرد و ابراز داشت: با توکل به خدا و با حمایت تماشاگران و همت بازیکنان در بازی ما قبل آخر با غلبه بر تیم هیأت فوتبال قم، در لیگ برتر فوتسال کشور ماندگار شدیم و مسابقه پایانی تیم ما مقابل مقاومت قرچک تشریفاتی است.

وی عنوان کرد: اگر چه استحقاق تیم لبنیات ارژن در بالای جدول است اما امیدوارم با حمایت هایی که از سوی مسوولان خواهد شد بتوانیم در میان چهار تیم اول جدول رده بندی قرار بگیریم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.