کد خبر : 110024
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 دی 1396 - 23:23
-

بی غم: با شایستگی تمام، قهرمان شدیم/ تنها یک شکست حق ما نبود

بی غم: با شایستگی تمام، قهرمان شدیم/ تنها یک شکست حق ما نبود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم بابت این قهرمانی که این شادی بیشتر به خاطر مردم آذربایجان و تماشاگران تبریزی است که در سرما و گرما در سالن مسابقه حضور یافته و ما را تشویق کردند و همواره از تیم حمایت کردند. وی گفت: بازیکنان تیم سنگ تمام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم بابت این قهرمانی که این شادی بیشتر به خاطر مردم آذربایجان و تماشاگران تبریزی است که در سرما و گرما در سالن مسابقه حضور یافته و ما را تشویق کردند و همواره از تیم حمایت کردند.

وی گفت: بازیکنان تیم سنگ تمام گذاشته و بیشتر از توان خود بازی کردند و مستحق قهرمانی بودند و با بیشترین برد، کمترین باخت، بهترین خط حمله و دفاع و با شایستگی تمام به جام قهرمانی دست یافتیم.

سرمربی تیم مس سونگون در مورد بازی تیمش برابر شهروند ساری یادآور شد: نیمه اول نتیجه لازم را گرفتیم و نیمه دوم سعی کردیم بازی را اداره کردیم تا این دیدار به درگیری نکشد و این مسابقه که از شبکه ۳ پخش می‌شد سبب شد تلاش کنیم بازی زیبایی به نمایش گذاشته و تداوم پخش زنده مسابقات فوتسال در این شبکه را داشته باشیم.

بی‌غم گفت: امیدوارم روند موفقیت‌های تیم مس در باشگاه‌های آسیا هم ادامه داشته و این تیم در آسیا نیز به عنوان قهرمانی دست یابد.

وی در مورد خاطرات فصل گفت: هر بازی برای من یک خاطره خاص بود، اما باید عنوان کنم تنها شکست ما در قرچک بوده که این باخت حق تیم ما نبود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۰:۳۲

اصلا هم مشخص نیست که طی یک اقدام هماهنگ شده عوامل سایت با دوستانشان در گیتی با وجود چند روز گذشتن از بازی و باخت حقارت بار تیم گیتی هیچ مصاحبه یا مطلبی در سایت گذاشته نمیشه تا کلا جوابگوی هیچ چیز نباشند ولی عاقبت مکر مکاران بر ملا خواهد شد