کد خبر : 110028
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 دی 1396 - 23:31
-

سروری: رتبه ششم قابل قبول بود/ شرمنده هواداران شدیم

سروری: رتبه ششم قابل قبول بود/ شرمنده هواداران شدیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید سروری پس از شکست تیمش مقابل تیم تاسیسات دریایی تهران در هفته پایان لیگ برتر اظهار کرد: هر دو تیم بازی زیبا و جوانمردانه‌ای را به نمایش گذاشتند، موقعیت‌های زیادی را بر روی دروازه تیم تاسیسات دریایی ایجاد کردیم ولی متاسفانه نتوانستیم با دست پر از میدان خارج

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید سروری پس از شکست تیمش مقابل تیم تاسیسات دریایی تهران در هفته پایان لیگ برتر اظهار کرد: هر دو تیم بازی زیبا و جوانمردانه‌ای را به نمایش گذاشتند، موقعیت‌های زیادی را بر روی دروازه تیم تاسیسات دریایی ایجاد کردیم ولی متاسفانه نتوانستیم با دست پر از میدان خارج شویم.

وی در خصوص عملکرد فرش‌آرا در پایان لیگ برتر سال ۹۶ ادامه داد: عملکرد خوبی در این فصل داشتیم، لیگ را با برد شروع کردیم و تمام بازیکنان در این بازی هم قسم شده‌بودند که لیگ را با پیروزی به پایان برسانیم. می‌توانستیم در این دیدار بازی را با پیروزی به پایان برسانیم ولی متاسفانه عملکرد ضعیف داوری باعث شد که نتیجه را واگذار کنیم.
بازیکن تیم فرش‌آرا در خصوص جایگاه تیمش در این فصل از رقابت‌ها گفت: امسال شاهد برگزاری لیگی با کیفیت بودیم، تمام تلاش خود را انجام دادیم تا رتبه پنجم را بدست آوریم، ولی با این حال معتقدم قرار گرفتن در رتبه ششم جدول، جایگاه خوبی برای باشگاه فرش‌آرا به حساب می‌آید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.