کد خبر : 110021
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 دی 1396 - 23:12
-

فرهاد توکلی: توقعات از تیم ملی فوتسال بالا رفته است/ ناظم الشریعه بیراه نمی‌گوید

فرهاد توکلی: توقعات از تیم ملی فوتسال بالا رفته است/ ناظم الشریعه بیراه نمی‌گوید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد توکلی درباره بازی با گیتی‌پسند اظهار کرد: هر دو تیم از نظر انگیزه در وضعیت خوبی نبودند زیرا نتیجه بازی هیچ تاثیری در جدول نداشت، به همین دلیل در نیمه اول بازی تقریبا سرد دنبال شد. وی افزود: در نیمه دوم بازی شکل بهتری پیدا کرد و توانستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد توکلی درباره بازی با گیتی‌پسند اظهار کرد: هر دو تیم از نظر انگیزه در وضعیت خوبی نبودند زیرا نتیجه بازی هیچ تاثیری در جدول نداشت، به همین دلیل در نیمه اول بازی تقریبا سرد دنبال شد.

وی افزود: در نیمه دوم بازی شکل بهتری پیدا کرد و توانستیم بازی با کیفیتی را به نمایش بگذاریم و در گلزنی نیز موفق عمل کنیم تا تیم پرمهره گیتی پسند را شکست دهیم که البته حمایت هواداران نیز بسیار عالی و تاثیرگذار بود.

توکلی عنوان کرد: از فردا در اردوی تیم ملی حاضر می‌شویم و خود را برای دو بازی تدارکاتی با بلاروس در هفته آینده آماده می‌کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال با اشاره به صحبت های سرمربی تیم ملی مبنی بر قوی بودن تیم‌های همگروه ایران از جمله چین و عراق در جام ملت‌ها، گفت: ناظم الشریعه بیراه نمی‌گوید که چین و عراق حریفان جدی برای ما هستند، زیرا این دو تیم در سال‌های اخیر در حال پیشرفت در فوتسال بوده‌اند و در سطح بهتری نسبت به گذشته قرار دارند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه من تجربه بازی در عراق را دارم می‌دانم که عراقی‌ها بازیکنان خوبی دارند که می توانند ما را تحت فشار بگذارند.

توکلی بیان کرد: با این همه، پس از اینکه نتایج بسیار خوبی را در سال‌های اخیر با تیم ملی کسب کردیم و در جام جهانی سوم شدیم، توقعات از این تیم بالاتر رفته و مردم انتظار دارند تیم‌های سطح پایین‌تر را با گل های زیاد شکست دهیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.