کد خبر : 110052
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1396 - 13:20
-

احمدی: مصدوم شده بودم، اما قهرمانی در لیگ برتر دردم را تسکین داد/ بهترین عناوین لیگ هم برای ما بود

احمدی: مصدوم شده بودم، اما قهرمانی در لیگ برتر دردم را تسکین داد/ بهترین عناوین لیگ هم برای ما بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید احمدی در خصوص قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: متاسفانه من در تورنمنت چهارجانبه اصفهان دچار مصدومیت شدم و برایم بسیار دردناک بود اما قهرمانی در لیگ برتر باعث شد تا درد مصدومیتم را حس نکنم. وی ادامه داد: ما از اول فصل برنامه‌ریزی خوبی داشتیم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید احمدی در خصوص قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: متاسفانه من در تورنمنت چهارجانبه اصفهان دچار مصدومیت شدم و برایم بسیار دردناک بود اما قهرمانی در لیگ برتر باعث شد تا درد مصدومیتم را حس نکنم.
وی ادامه داد: ما از اول فصل برنامه‌ریزی خوبی داشتیم و شایسته قهرمانی در لیگ برتر بودیم که خدا را شکر با همت همه اعضای تیم و باشگاه مس سونگون ورزقان، قهرمانی در لیگ برتر میسر شد. امیدوارم در فصل بعد هم بتوانیم قهرمان شویم.
بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون تصریح کرد: ما علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر، بهترین آمار‌های لیگ را هم داریم. بهترین خط حمله، بهترین دفاع، کم‌ترین گل خورده و تیمی تنها با یک شکست، عناوینی بود که علاوه بر قهرمانی برای ما بدست آمد.
احمدی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: من در طول لیگ، حاشیه خاصی نداشتیم و سعی کردیم بدون حاشیه جلو برویم و فقط سعی کردیم به خوب تمرین کردن فکر کنیم. امیدوارم سال دیگر به عنوان نماینده ایران در آسیا هم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.