کد خبر : 110042
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1396 - 13:11
-

اسماعیل پور:اینکه چند هفته زودتر از پایان لیگ از قهرمانی ناامید شدیم، بسیار سخت بود/نمی‌توانیم یک نفر را مقصر بدانیم

اسماعیل پور:اینکه چند هفته زودتر از پایان لیگ از قهرمانی ناامید شدیم، بسیار سخت بود/نمی‌توانیم یک نفر را مقصر بدانیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیل‌پور درباره اینکه تیم گیتی پسند در پایان لیگ برتر فوتسال به رتبه سومی این رقابت‌ها بسنده کرد، گفت: فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. برای گیتی پسند که همیشه کاندیدای قهرمانی بود، اینکه چند هفته زودتر از پایان لیگ از قهرمانی ناامید شود، بسیار سخت بود. امیدوارم گیتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیل‌پور درباره اینکه تیم گیتی پسند در پایان لیگ برتر فوتسال به رتبه سومی این رقابت‌ها بسنده کرد، گفت: فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. برای گیتی پسند که همیشه کاندیدای قهرمانی بود، اینکه چند هفته زودتر از پایان لیگ از قهرمانی ناامید شود، بسیار سخت بود. امیدوارم گیتی پسند با قدرت در فصل آینده در لیگ برتر شرکت کند و به جایگاه اصلی‌اش که قهرمانی لیگ برتر است، بازگردد.

وی در ادامه افزود: باید به باشگاه مس سونگون تبریک بگویم که خیلی زحمت کشید و به قهرمانی لیگ برتر دست یافت. امیدوارم این باشگاه در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا نتایج درخشانی کسب کند.

ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی پسند درباره مشکلات باشگاهش در این فصل و اینکه شمس گفته گیتی پسند بد بسته شده بود، تصریح کرد: این مسائل به باشگاه مربوط است و در جایگاهی نیستم که در این خصوص صحبت کنم. در نتیجه نگرفتن گیتی پسند، عوامل زیادی دست به دست هم دادند و همه مقصرند و نمی‌توانیم یک نفر را مقصر بدانیم. در مجموع امسال سال خوبی برای باشگاه گیتی پسند نبود.

اسماعیل‌پور در مورد آینده خودش در تیم گیتی پسند و اینکه آیا قصد جدایی از این باشگاه را دارد یا خیر، اظهار داشت: قرارداد من با باشگاه تمام شده، اما الان زود است که در این خصوص صحبت کنیم. باید ببینیم شرایط چگونه خواهد شد و سپس در این باره تصمیم می‌گیرم. مسئولان گیتی پسند از هزینه شخصی خود برای این باشگاه خرج می‌کنند و امیدوارم مسئولان به باشگاه‌های خصوصی هم توجه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷

واقعا حیف شد

نام ... جمعه , ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶

شما فقط به فکر باشید بهترین پولها را بگیرید

نام ... جمعه , ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵

اقا فرض بر اینکه قهرمان نمیشدید لااقل این چند بازی با آخر با این نتایج بسیار بد نمیباختید

نام ... جمعه , ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴

داداش مدتهاست که خیلیها گفته اند مدیریت باشگاه بخصوص شخص اقای عراقی و عوامل مختلف کادر فنی و نیز تعدادی بازیکنان بخصوص بعضی بزرگان مثل کاپیتان در عدم نتیجه نقش دارند که واقعا برای تیمی با انهمه پول و امکانات و بازیکن جای سوال دارد