کد خبر : 110054
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1396 - 13:36
-

بی غم: بازیکنان ما نتیجه زحماتشان را با قهرمانی در لیگ گرفتند/ خاص‌ترین اتفاق برای من باخت‌ به تیم قرچک بود

بی غم: بازیکنان ما نتیجه زحماتشان را با قهرمانی در لیگ گرفتند/ خاص‌ترین اتفاق برای من باخت‌ به تیم قرچک بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم در خصوص قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: قبل از اینکه از قهرمانی تیمم خوشحال باشم، از شادی مردم آذربایجان بابت قهرمانی مس سونگون در لیگ برتر خوشحال هستم. وی ادامه داد: به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم که خالصانه برای تیمشان بازی کردند، بازیکنانم بیشتر از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم در خصوص قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: قبل از اینکه از قهرمانی تیمم خوشحال باشم، از شادی مردم آذربایجان بابت قهرمانی مس سونگون در لیگ برتر خوشحال هستم.
وی ادامه داد: به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم که خالصانه برای تیمشان بازی کردند، بازیکنانم بیشتر از حد و توان خود بودند. طبق آمار، بهترین خط حمله، بهترین دفاع، کم‌ترین گل خورده و تیمی تنها با یک شکست لیگ برتر بودیم. امیدوارم این بازیکنان در مسابقات آسیایی هم بتوانند قهرمان شوند.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در رابطه با خاص‌ترین اتفاق تیمش در لیگ لیگ برتر گفت: به نظرم خاص‌ترین اتفاق برای من در لیگ برتر، باخت‌مان به تیم قرچک بود که اصلا دوست نداشتم نتیجه را واگذار کنیم.
بی‌غم در خصوص عملکرد بازیکنان تیمش افزود: بازیکنانم واقعا خیلی خوب بازی کردند، زحمت کشیدند که به نتیجه هم رسیدند. تیم ما به لحاظ اخلاقی و فنی شایسته قهرمانی بود که به حقمان هم رسیدیم.
وی خاطرنشان کرد: قرارداد من با باشگاه مس سونگون به اتمام رسیده و از این به بعد، مربی آزاد هستم. برای فصل بعد هم انشالله در آینده تصمیم می‌گیریم.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.