کد خبر : 110064
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1396 - 13:47
-

تغییر نام آتلیه طهران قم به شهروند قم

تغییر نام آتلیه طهران قم به شهروند قم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رسول قلی زاده خاطرنشان کرد: اگر حامی مالی برای تیم در لیگ آینده پیدا نشود با نام «شهروند قم» در مسابقات شرکت خواهیم کرد، حمایت مسئولان در هفته های پایانی باعث دلگرمی همه اعضای باشگاه شده و ما را به آینده کار امیدوار کرده است. وی اظهار داشت: ما در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رسول قلی زاده خاطرنشان کرد: اگر حامی مالی برای تیم در لیگ آینده پیدا نشود با نام «شهروند قم» در مسابقات شرکت خواهیم کرد، حمایت مسئولان در هفته های پایانی باعث دلگرمی همه اعضای باشگاه شده و ما را به آینده کار امیدوار کرده است.
وی اظهار داشت: ما در سال جاری تیم را تنها برای ماندن در لیگ برتر و جلوگیری از سقوط به لیگ دسته یک بستیم ولی با همت بازیکنان و همه اعضای باشگاه، رتبه پنجم را کسب کردیم و پدیده لیگ ۹۶ شدیم و این افتخار بزرگی برای ورزش قم می باشد.
قلی زاده خاطرنشان کرد: تیم در فصل آینده برای قهرمانی بسته خواهد شد، چند بازیکن جدید جذب می شوند و اولویت ما برای کادر فنی نیز کادر فعلی تیم آتلیه طهران قم می باشد.
وی ادامه داد: متاسفانه چند نفر در ورزش برای سرمایه گذاری حامیان مالی سنگ اندازی می کنند و اگر حامی مالی باشد ورزش قم روز به روز بهتر از گذشته می درخشد.
وی گفت: تیم آتلیه از آن مردم و در دل مردم قم جای دارد و امید است با همت همه مسئولان و علاقه مندان به ورزش بتوانیم سال آینده قهرمان لیگ برتر شویم و به صورت قعطی از اکنون برای کسب چنین موفقیتی درلیگ برتر، برنامه ریزی خواهیم کرد.
قلی زاده همچنین از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان، استانداری و نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و همه هواداران تیم فوتسال آتلیه طهران قم تقدیر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.