کد خبر : 110070
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1396 - 13:53
-

شمسایی:در بازی‌هایی که می‌توانستیم برنده باشیم، شکست خوردیم و قهرمانی را از دست دادیم/حاضرم هیچ چیز نباشد، اما امیر شمسایی سلامت باشد

شمسایی:در بازی‌هایی که می‌توانستیم برنده باشیم، شکست خوردیم و قهرمانی را از دست دادیم/حاضرم هیچ چیز نباشد، اما امیر شمسایی سلامت باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره نایب قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ابتدا می‌خواهم انتخاب فوتسالیست‌های کشورمان از محمد ناظم‌الشریعه تا تک تک بازیکنانی که جزو برترین‌های جهان در سال ۲۰۱۷ قرار گرفتند را تبریک بگویم. این عناوین باعث افتخار برای فوتسال کشور است. بعد از آن هم قهرمانی مس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره نایب قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ابتدا می‌خواهم انتخاب فوتسالیست‌های کشورمان از محمد ناظم‌الشریعه تا تک تک بازیکنانی که جزو برترین‌های جهان در سال ۲۰۱۷ قرار گرفتند را تبریک بگویم. این عناوین باعث افتخار برای فوتسال کشور است. بعد از آن هم قهرمانی مس را به خانواده بزرگ این باشگاه تبریک می‌گویم. آنها پس از چند سال حضور قدرتمند در لیگ برتر سرانجام این عنوان را کسب کردند. این قهرمانی را به کادرفنی مس و بازیکنان خوب این تیم هم تبریک می‌گویم.

سرمربی تأسیسات تصریح کرد:به بازیکنان و بخصوص به باشگاه خوب تأسیسات هم خسته نباشید می‌گویم و متأسفم که در این فصل نتوانستیم قهرمانی را به دست بیاوریم. هشت هفته پیش گفتم که در هفته آخر پشت دست‌مان خواهیم زد و حسرت می‌خوریم. به دلیل سابقه‌ای که در فوتسال داشتم این روزها را پیش‌بینی کرده بودم. متأسفانه الان همان روزهایی است که من می‌گفتم. در بازی‌هایی که می‌توانستیم برنده باشیم، شکست خوردیم و قهرمانی را از دست دادیم. در این فصل بودجه باشگاه ما بسیار کم شده بود،‌ اما بازیکنان به خاطر تأسیسات و حضور من در این باشگاه،‌ آمدند و تا آخرین روز تلاش کردند.

وحید شمسایی افزود: در این چهار سالی که در تأسیسات حضور دارم، تمام عناوین بین‌المللی را چه به لحاظ فردی و چه به لحاظ تیمی به دست آوردیم. بارها گفته‌ام رشته‌ ما با تمام افتخارات و بزرگی‌هایی که دارد،‌ در کشور ما بسیار کوچک است. نمونه آن هم تیم‌هایی هستند که هر ساله از لیگ کنار می‌روند. یا اینکه یک تیم در مسابقه‌ای شرکت نمی‌کند و هیچ اتفاقی نمی‌افتد. این مشکلات رشته فوتسال را زیر سوال برده است.

وحید شمسایی درباره اینکه «آیا فصل آینده هم در تیم تأسیسات باقی خواهد ماند یا خیر گفت: شما نمی‌توانید از الآن بگویید فصل آینده چه تیم‌هایی در لیگ برتر حضور دارند. مثلاً من الآن شنیده‌ام فصل آینده چند تیم می‌خواهند از لیگ برتر کنار بکشند. تأسیسات باشگاه بسیار بزرگی است و من از سال ۷۸ که وارد فوتسال شدم، به نظرم تأسیسات یکی از سه باشگاه بزرگ فوتسال ایران بوده است، اما به قول معروف یک سیب را بالا بیندازی، هزار دور می‌چرخد تا به زمین برسد.

 

وحید شمسایی سرمربی تأسیسات دریایی در پایان با اشاره به اینکه به دلیل بیماری امیر شمسایی (برادرش) در دیدار هفته پایانی تیمش را در سفر به مشهد مقدس همراهی نکرده است، یادآور شد:خدا را شکر در دیدار هفته پایانی موفق شدیم فرش‌آرا شکست دهیم و دیگر کسی نمی‌تواند بگوید چون شمسایی به مشهد نرفت، تیمش باخت. زمانی که در ایتالیا بازی می‌کردم، به خاطر خانواده‌ام تیمم را رها کردم و به ایران آمدم. سرم را هم برای خانواده‌ام می‌دهم و حاضرم هیچ چیز نباشد، اما امیر شمسایی سلامت باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.