کد خبر : 110050
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1396 - 13:18
-

فخیم: خوشحالم هر دو قهرمانی‌ام در لیگ برتر با تیم‌های شهرم بود/ کاملا بی حاشیه بودیم

فخیم: خوشحالم هر دو قهرمانی‌ام در لیگ برتر با تیم‌های شهرم بود/ کاملا بی حاشیه بودیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم در خصوص قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: من دومین قهرمانی‌ام در لیگ برتر را تجربه کردم و از این جهت خیلی خوشحالم که به عنوان کاپیتان، کاپ قهرمانی لیگ را بالای دستانم بردم. وی ادامه داد: مس سونگون این فصل سرمایه‌گذاری زیادی برای قهرمانی در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم در خصوص قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: من دومین قهرمانی‌ام در لیگ برتر را تجربه کردم و از این جهت خیلی خوشحالم که به عنوان کاپیتان، کاپ قهرمانی لیگ را بالای دستانم بردم.
وی ادامه داد: مس سونگون این فصل سرمایه‌گذاری زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر داشت و قهرمانی حق مس سونگون بود. من و تمام هم تیمی‌هایم امسال بهترین تمرینات را انجام دادیم و سعی کردیم بدون حاشیه تیم را قهرمان کنیم که خدا را شاکرم چنین اتفاقی هم رخ داد.
کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان تصریح کرد: من ۳ سال پیش با تیم دبیری تبریز، سابقه قهرمانی در لیگ برتر را داشتم و می‌دانستم که قهرمانی در لیگ برتر جذابیت خیلی بالایی دارد. از این بابت خیلی خوشحالم که هر دو قهرمانی‌ام با تیم‌های شهرم بوده است.
فخیم در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: امیدوارم سال دیگر هم بتوانم برای تیمم موفق باشم، قطعا موفقیت می‌تواند با تلاش و پشتکار به دست بیاید. کادرفنی و هواداران هم در این مدت کمک زیادی به من کردند که توانستیم قهرمان شویم.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.