کد خبر : 110077
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1396 - 13:59
-

کافی:از عزیزانی که نتوانستیم در توزیع جوایز در خدمتشان باشیم معذرت می‌خواهم/شاکله این تیم را حفظ خواهیم کرد

کافی:از عزیزانی که نتوانستیم در توزیع جوایز در خدمتشان باشیم معذرت می‌خواهم/شاکله این تیم را حفظ خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا کافی درباره جشن قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در لیگ برتر اتفاقات به وجود آمده مبنی بر حضورشان در مراسم توزیع جوایز، گفت: موضوع خاصی نبوده است،‌ با توجه به اینکه روز گذشته ما در این مراسم تعدد مقام‌های رسمی کشور را داشتیم و پخش مستقیم از شبکه ۳ می‌شد سعی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا کافی درباره جشن قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در لیگ برتر اتفاقات به وجود آمده مبنی بر حضورشان در مراسم توزیع جوایز، گفت: موضوع خاصی نبوده است،‌ با توجه به اینکه روز گذشته ما در این مراسم تعدد مقام‌های رسمی کشور را داشتیم و پخش مستقیم از شبکه ۳ می‌شد سعی کردیم این مراسم را نسبت به سال‌های قبل بهتر برگزار کنیم.

وی ادامه داد: وقتی بالاترین مقام اجرایی ورزش کشور در این مراسم حضور پیدا می‌کند، نشان دهنده اهمیت فوتسال در ایران است و حضور وی باعث دلگرمی جامعه ورزشی به خصوص فوتسال است. همانطور که همه می‌دانند معمولا در اینگونه مراسم‌ها یک پروتکل وجود دارد و از قبل مسئولیت‌ها مشخص می‌‌شود. ما در هفته گذشته بخصوص یکی دو روز قبل چندین جلسه با اداره کل ورزش و جوانان،‌ هیات فوتبال قم و سایر مسئولان مربوطه برگزار کردیم و تمام برنامه‌های این مراسم را تقسیم کار کرده و نقش هرکدام از ما در این مراسم مشخص شد.

مدیر عامل باشگاه مس سونگون گفت: طبق هماهنگی‌ها قرار شد که امور حراست و حراست فیزیکی و دعوت از سلطانی‌فر، وزیر ورزش برعهده اداره کل ورزش جوانان استان آذربایجان باشد و موضوع  محل بازی‌ها،‌ داوری و … برعهده هیات فوتبال استان و میزبانی هم بر عهده باشگاه مس سونگون باشد. در  آن جلسه همچنین در رابطه با حضور افراد برای توزیع جوایز بحث بررسی شد. البته ما پیش‌بینی کرده بودیم که شاید عده‌ای از دوستان ناراحت شوند به دلیل اینکه شاید نتوانیم در خدمت آنها برای توضیح جوایز باشیم و من از همین جا از آنها معذرت می خواهم  و دلیل این کار هم ،همان پروتکل، توافقات و صورتجلساتی که از قبل تهیه کرده بودیم بوده است .

کافی در ادامه گفت: با توجه به حضور وزیر ورزش که بالاترین مقام اجرایی ورزش کشور،‌ استاندار استان آذربایجان، رئیس فدراسیون فوتبال، بالاترین مقام اجرایی فوتسال، نماینده مجلس شهر ورزقان و همچنین بالاترین مقام ورزشی شرکت ملی صنایع مس ایران و اعضای هیأت مدیره که همگی قاعدتا در این مراسم حضور داشتند توزیع جوایز بر عهده این عزیزان بوده است. نظم مراسم در این برنامه برای ما خیلی مهم بود به این دلیل که این مراسم از شبکه ۳ پخش مستقیم می‌شد و ما فرصت ۱۰ دقیقه‌ای بیشتر برای توزیع جوایز نداشتیم و همین موضوع کار را برای ما خیلی سخت کرده بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه مس سونگون درخواست میزبانی جام باشگاه‌های آسیا را کرده است گفت: این گفته صحیح نیست و تا به امروز تقاضایی نداشتیم، اما فدراسیون فوتبال چند ماه قبل یک نامه به سه باشگاه گیتی‌پسند، تاسیسات دریایی و مس نوشته بود به این دلیل که هر سه باشگاه مدعی قهرمانی در لیگ برتر بودند و از آنها درخواست کرده بود که در صورت شرایط میزبانی جام باشگاه‌های آسیا می‌توانید اعلام آمادگی کنید. همانطور که من در چندین مصاحبه‌های قبلی خود اعلام کردم اگر بازیکنان بتوانند در خارج از کشور فضای حرفه‌ای‌گری باشگاه‌ها را ببینند قطعا این موضوع می‌تواند در آینده برای آنها مفید باشد.

کافی همچنین در پاسخ به سوال دیگری که آیا شما با همین ترکیب به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا می‌روید یا تیم را تقویت می‌کنید، گفت: مسلم است که ما با همین تیمی که نتیجه گرفتیم قطعا در آن مسابقات حضور پیدا می‌کنیم و شاکله این تیم را حفظ خواهیم کرد، اما روی نقاط ضعف خود کار و در صورت نیاز سرمربی، بازیکن جدیدی جذب می‌کنیم تا بهترین عملکرد را در جام باشگاه‌های آسیا داشته باشیم و نماینده شایسته‌ای برای مردم ایران باشیم.

وی گفت: از عالی‌ترین مقام شرکت ملی  صنایع مس ایران مهندس مرادعلیزاده که کمک شایانی تا به امروز به ما داشته است تشکر می‌کنم؛ همچنین از مهندس دلاوری، ریاست فرهنگی ورزش صنایع مس ایران،‌ حاجی آقازاده، مدیر مجتمع مس سونگون که خیلی به باشگاه کمک کردند و مهندس سامبرانی ریاست هیات مدیره و مهندس شهبازی عضو هیت مدیره و کلیه اعضای هیأت مدیره تشکر و قدردانی می‌کنم که در طول یک سال با ما همکاری‌های بیشماری داشتند.

کافی افزود: در طول یکسال تمام کارهای باشگاه مس هیأت مدیره محور بوده است و یک اتاق فکر داشتیم و همه با هم مشورت می‌کردیم. وقتی تمام کارها با یک فکر و یک تفکر جمعی پیش می‌رود قطعا می‌تواند خیلی از مشکلات را حل کند و موفق شود؛ یکی از رموز موفقیت ما تجربیات هیات مدیره باشگاه و تعامل با آنها بوده است. باشگاه مس در مسئولیت اجتماعی خود و در راستای مسئولیتی که در مناطق خودش دارد و این شهر نزدیک مجتمع مس سونگوناست؛ بر اساس مسولیتهای اجتماعی شرکت  ملی  صانیع مس ایران سعی کردیم که بتوانیم علاوه بر قسمت ورزشی پیشوند فرهنگی را داشته و حضور پررنگ‌تری در بحث فرهنگ داشته باشیم.

مدیر عامل باشگاه مس سونگون گفت: تا به امروز تمام کارها و همایش‌هایی که برگزار کردیم در مراسم‌های مختلفی از جمله سالگرد پیروزی انقلاب و یا دیگر همایش‌های فرهنگی که توسط امام جمعه شهر ورزقان برگزار شده حضور فرهنگی داشتیم و سعی ما این بوده که در بحث فرهنگی فعالیت داشته باشیم و اینطور نبوده فقط بخواهیم در یک رشته خاص (فوتسال) فعالیت داشته باشیم. ما در طول سال ۲ زمین چمن مصنوعی که یکی در روستا دیزج ملک شهر ورزقان و دیگری خوده این شهر برای جوانان غیور این شهر در راستای مسئولیت اجتماعی باشگاه مس سونگون بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.