کد خبر : 110158
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1396 - 10:42
-

یک بازیکن از تیم ملی خط خورد/ حضور جاوید در هاله‌‌ای از ابهام/ ویزای اسلوونی نرسید/ احمدی زیرنظر پزشکان

یک بازیکن از تیم ملی خط خورد/ حضور جاوید در هاله‌‌ای از ابهام/ ویزای اسلوونی نرسید/ احمدی زیرنظر پزشکان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌تیم ملی فوتسال ایران بعد از اتمام لیگ برتر، از جمعه برای آمادگی جهت حضور در جام‌ملت‌های آسیا وارد اردو شده و قرار است یک‌شنبه و دوشنبه در دیدار تدارکاتی به مصاف بلاروس برود. ملی‌پوشان ابتدا یک جلسه تمرینی را دیروز (جمعه) برگزار کرده و از ساعت هفت صبح امروز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌تیم ملی فوتسال ایران بعد از اتمام لیگ برتر، از جمعه برای آمادگی جهت حضور در جام‌ملت‌های آسیا وارد اردو شده و قرار است یک‌شنبه و دوشنبه در دیدار تدارکاتی به مصاف بلاروس برود.

ملی‌پوشان ابتدا یک جلسه تمرینی را دیروز (جمعه) برگزار کرده و از ساعت هفت صبح امروز (شنبه) نیز در تست‌های پزشکی شرکت کردند. همچنین قرار است ساعت ۱۷ امروز آخرین جلسه تمرینی قبل از بازی با بلاروس زیر نظر کادر فنی تیم ملی انجام شود.

شهاب طالبی بازیکن ملی‌پوش تیم حفاری اهواز به دلیل حضور در امتحانات پایان‌ترم دانشگاه، از کادر فنی اجازه گرفت تا در اردوی تیم ملی شرکت نکند.

همچنین مهدی جاوید به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در تمرین‌ها شرکت نمی‌کند و حضورش در بازی با بلاروس نیز در هاله‌ای از ابهام است. احمد اسماعیل‌پور نیز مصدومیت جزئی دارد اما احتمالا بتواند در بازی فردا به میدان برود.

حمید احمدی هم که در فهرست ۲۰ نفره دعوت شدگان به تیم ملی نبود، از سوی ناظم‌الشریعه به اردو فراخوانده شد اما نه با تیم تمرین می‌کند و نه قرار است در بازی‌ها به میدان برود. احمدی در حال حاضر زیر نظر پزشک و بدنساز تیم قرار گرفته تا برای مسابقات رسمی آماده شود.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار دوستانه خود از ساعت ۱۶ فردا (یک‌شنبه) در تالار هندبال به مصاف تیم ملی بلاروس می‌رود.

همچنین با توجه به صادر نشدن روادید اعضای تیم ملی، هنوز سفر ملی‌پوشان به اسلوونی قطعی نشده است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.