کد خبر : 110332
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1396 - 10:05
-

ترابیان:فوتسال روز گذشته برای هندبال بازی کرد/ اجازه بدهید کسانی که بلد هستند، این کارها را انجام بدهند/تیم ملی بین زمین و هوا مانده است

ترابیان:فوتسال روز گذشته برای هندبال بازی کرد/ اجازه بدهید کسانی که بلد هستند، این کارها را انجام بدهند/تیم ملی بین زمین و هوا مانده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره دیدار اول تیم ملی فوتسال ایران مقابل بلاروس گفت: بلاروس تیم خوب و سرعتی است. با توجه به اینکه لیگ تازه تمام شده، ملی‌پوشان خوب ظاهر شدند و نتیجه خوبی هم گرفتند. وی با انتقاد از وضعیت برگزاری این مسابقه و ابهام در سفر تیم ملی به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره دیدار اول تیم ملی فوتسال ایران مقابل بلاروس گفت: بلاروس تیم خوب و سرعتی است. با توجه به اینکه لیگ تازه تمام شده، ملی‌پوشان خوب ظاهر شدند و نتیجه خوبی هم گرفتند.

وی با انتقاد از وضعیت برگزاری این مسابقه و ابهام در سفر تیم ملی به اسلوونی گفت: ما یک مشکلی داریم که باید حل شود. نباید خط بطلان روی یک تجربه و امور اداری برگزاری مسابقات بکشیم. در کمیته فوتسال از دیرباز تجربه خوبی برای برگزاری مسابقات و سفر به کشورهای دیگر ایجاد شده بود که باید به آن تکیه و توجه شود تا کار جلو برود.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال خاطرنشان کرد: اینکه فلان بخش در فدراسیون فوتبال بگوید من در این کارها دخیل هستم، خوب نیست؛ نتیجه‌اش همین می‌شود که بازاریابی برای دیدار با بلاروس صورت نگرفت. در این مسابقه که ارزش ریالی خوبی برای فوتسال داشت، هیچ اسپانسر و تبلیغی گرفته نشد. تبلیغات دورِ زمین بازی ایران و اسلوونی، مربوط به هندبال بود. درواقع فوتسال روز گذشته برای هندبال بازی کرد؛ این یکی از معضلاتی است که ما با آن مواجه هستیم.

ترابیان ادامه داد: این خیلی بد است که برای یک بازی بین‌المللی، چهار کودک را سازماندهی نکنند تا با پرچم تیم هایی که بازی دارند وارد زمین شوند. حتی در کشورهای پیش پا افتاده هم چنین برنامه‌هایی اجرا می‌شود اما متأسفانه در بازی دیروز در تهران سازماندهی خوبی صورت نگرفت و فقط یک نفر جلوی دو تیم وارد زمین شد.

وی تأکید کرد: آدم از دیدن این مسائل خنده‌اش می‌گیرد. اگر توانایی برگزاری این مسابقات را ندارید، اجازه بدهید کسانی که بلد هستند، این کارها را انجام بدهند؛ آن هم نه به خاطر خودشان بلکه برای کشورشان.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال با اشاره به ابهام سفر تیم ملی به اسلوونی یادآور شد: الان تیم ملی بین زمین و هوا مانده است. ۲۷ روز قبل خانم محمدی از کمیته فوتسال تمام مدارک تیم ملی برای سفر به اسلوونی را در اختیار تشریفات فدراسیون فوتسال قرار داد، چون حداقل ۱۴ روز زمان برای صدور ویزای شنگن لازم است. ولی متأسفانه مسئولان تشریفات یا کار را بلد نبودند و یا تجربه کافی را نداشتند. آنها نمی‌دانستند که اول باید از وزارت خارجه یک نامه به سفارت ببرند تا به آنها محل بگذارند! الان هم که سفر تیم ملی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ترابیان در پاسخ به این سؤال که مقصر این بی‌برنامگی کیست؟ ‌ گفت: در این ارتباط دو بخش درگیر بودند. اول بازاریابی فدراسیون که کار اسپانسر، تبلیغات و پخش تلویزیونی را در اختیار داشت. متأسفانه این کار انجام نشد. دوم بخش تشریفات فدراسیون بود که باید کارهای بین‌الملل و امور مربوط به سفر را انجام می‌داد. آنها باید برای تک‌تک بخش‌ها، نفراتی را تعیین می‌کردند، ولی در عینِ ناباوری، دیدم که یک نفر را معرفی کردند که می‌خواست همه کارها را انجام بدهد.

وی یادآور شد: روز گذشته خودم در سالن بودم و از جایگاه ویژه، مدام فریاد می‌زدم که باید کارها چطور انجام شود. از این وضعیت ناراحت شدم. ما زحمت زیادی کشیده بودیم ولی نتیجه‌ای نداشت.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در پایان در خصوص اینکه اگر سفر به اسلوونی لغو شود، چه کاری انجام می‌دهید؟ گفت: هیچی. فقط غصه می‌خوریم! کار دیگری از دستمان برنمی‌آید. در این زمان کم، نمی‌شود تیم دیگری را به خوبی اسلوونی پیدا کرد. مگر خُمرِ رنگرزی است؟

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶

این همه جوان با استعداد و تحصیل کرده بیکار هستند ان وقت یک مشت بی لیاقت جمع شده اند دور هم
اینها برای چی باید از بیت المال حقوق بگیرند و حتی یک ویزا گرفتن هم بلد نیستند