کد خبر : 110340
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1396 - 11:05
-

شریف زاده:نیم فصل خوبی را در پارسیان داشتم/در اکثر بازی ها مستحق برد بودیم/از سقوط پارسیان فوتسال ایران ضرر کرد

شریف زاده:نیم فصل خوبی را در پارسیان داشتم/در اکثر بازی ها مستحق برد بودیم/از سقوط پارسیان فوتسال ایران ضرر کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرام شریف زاده بازیکن پارسیان شهر قدس که از نیم فصل به جمع این تیم اضافه شد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: شکر خدا نیم فصل خوبی را در پارسیان داشتم ، تیم ما نیم فصل دوم متفاوت ظاهر شد و در اکثر بازی ها مستحق برد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرام شریف زاده بازیکن پارسیان شهر قدس که از نیم فصل به جمع این تیم اضافه شد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: شکر خدا نیم فصل خوبی را در پارسیان داشتم ، تیم ما نیم فصل دوم متفاوت ظاهر شد و در اکثر بازی ها مستحق برد بود ولی شرایط جدولی استرس و فشار زیادی را به بازیکنان وارد می کرد و همین امر سبب به تور ننشستن توپ های می شد. نیم فصل دوم تیم پارسیان فوتسال شناوری را به نمایش می گذاشت بطوری که جلوی هیچ تیمی از پیش بازنده نبودیم و موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد می کردیم و اگر چاشنی شانس نیز با ما همراه بود مطمئناً جز رتبه های تک رقمی بودیم.
وی در ادامه در مورد سقوط پارسیان گفت: از سقوط این تیم فوتسال ایران ضرر کرد. تیمی با شخصیت که مدیران دلسوز داشت که بخاطر ایجاد شور و نشاط بین جوانان این شهر تیم داری می کردند و برنامه های بزرگی از جمله تاسیس کمپ ورزشی مجهز برای فوتسال در شهر قدس داشتند. هنوز هم با توجه به نحوه بازی تیم نتوانسته ام قبول کنم که تیم سقوط کرده است.
شریف زاده در ادامه افزود: مدیریت باشگاه، کادرفنی تیم و در راس آن آقای خوراکچی و بازیکنان تمام تلاش خود را برای حفظ سهمیه تیم در لیگ برتر انجام دادند ولی تقدیر خداوند بود که تیم سقوط کند که جز تعظیم در برابر خواست خداوند کاری نمی توانیم به پیش ببریم و حتما خیریتی در این اتفاق بوده است.
بهترین گلزن پارسیان در مورد دو نیم فصل متفاوتی که داشت گفت: من چند سال بسیار خوب در مشهد داشتم و امسال نیز با صلاحدید کادرفنی تیم جز اولین بازیکنانی بودم که قرارداد خود را تمدید کردم ولی با شروع لیگ در پازل تاکتیکی سرمربی تیم جای نداشتم که نیم فصل با صحبت هایی که با حاج آقا مرتضایی داشتم تصمیم بر جدایی گرفتم و به تیم پارسیان که هدایتش بر عهده یکی از برترین مربیان ایران آقای خوراکچی بود و قبلا نیز تجربه شاگردی ایشان را داشتم اضافه شدم و با لطف خدا و تلاش سایر بازیکنان تیم توپ هایم به گل تبدیل شد ولی متاسفانه سقوط تیم همه چیز را خراب کرد. از حاج آقا مرتضایی که واقعا برخوردی پدرانه در این چند سال داشتند تشکر می کنم و مطمئناً یکی از پاک ترین افراد حاضر در فوتسال ایران هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰

خوب داداش کار نداره که مدیران دلسوز شهر الانم میتونن کمپ ورزشی ایجاد کنن و از لیگ یک با قدرت بیشتری وارد لیگ برتر بشین البته همش در حد شعار هست