کد خبر : 110334
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1396 - 10:09
-

مقاومت البرز بیش از سهمیه بازیکن گرفته بود

مقاومت البرز بیش از سهمیه بازیکن گرفته بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیگ برتر فوتسال ایران در حالی با قهرمانی تیم مس سونگون و سقوط هیات فوتبال قم و پارسیان شهر قدس به پایان رسید که یک هفته بعد از اتمام این رقابت‌ها، تخلف در لیگ تایید شده است. در لیگ برتر و برای ایجاد توازن قدرت بین تیم ها، قانونی وجود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیگ برتر فوتسال ایران در حالی با قهرمانی تیم مس سونگون و سقوط هیات فوتبال قم و پارسیان شهر قدس به پایان رسید که یک هفته بعد از اتمام این رقابت‌ها، تخلف در لیگ تایید شده است.

در لیگ برتر و برای ایجاد توازن قدرت بین تیم ها، قانونی وجود دارد که هر تیم فقط می تواند چهار بازیکن لیگ برتری به خدمت بگیرد ولی این قانون این فصل نادیده گرفته شد و جالب اینکه کمیته فوتسال هم نقش انفعالی در قبال این تخلف داشت. کاظم سلیمانی که اولین سال حضورش در سِمت دبیری کمیته فوتسال را تجربه می کرد، بدون توجه به این تخلف، برای بازیکنان یادشده کارت بازی صادر کرد و در نهایت جلوی این تخلف تا آخر فصل گرفته نشد.

کریم منصوری عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال یکی از افرادی بود که در هفته های نخست لیگ برتر این موضوع را به کمیته فوتسال گوشزد و حتی بر سر مسئولان این کمیته داد و فریاد می‌کند. منصوری در این خصوص گفت: هفته دوم یا سوم بود که متوجه شدم یک تیم بیش از سهمیه مجاز، بازیکن لیگ برتری به خدمت گرفته است. حتی در جلسه هیات رئیسه با کاظم سلیمانی جر و بحث کردم که چرا کنترل لازم را روی انتقال و جابجایی بازیکنان صورت نداده است.

وی گفت: آقایان گفتند ما سابقه بازیکنان را نداشتیم و برای همین، این اتفاق رخ داده است. قرار شد برای فصل بعد برنامه ریزی صورت بگیرد و فرم هایی تهیه شود که دیگر شاهد چنین تخلفاتی نباشیم. حتما باید فرم هایی تهیه شود که نشان دهنده سابقه بازیکنان باشد.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ درباره تیم متخلف هم گفت: این تخلف از تیم مقاومت البرز شروع شد. این تیم هفت بازیکن سرباز گرفت. اگر با این موضوع برخورد نشود، ناخوشایند خواهد بود. برای همین قانونی پیش بینی کردیم که سال آینده هر تیم به ازای هر بازیکن اضافه بر سهمیه لیگ برتر در مسابقاتی که به میدان رفته است، ۳ بر صفر بازنده می شود. ما هم این موضوع را به اطلاع باشگاه ها خواهیم رساند و مسئولیت هر اتفاقی با خود باشگاه ها خواهد بود.

منصوری درباره اینکه گفته می شود تیم هایی مثل گیتی پسند و تاسیسات هم شامل این تخلف هستند، گفت: از آنجا که تیم دبیری در آستانه شروع لیگ منحل شد، بازیکنان این تیم سهمیه آزاد محسوب شدند و به تیم های دیگر رفتند. این موضوع هم باعث شد تا در سهمیه تیم ها سردرگمی ایجاد شود.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بیسواد دوشنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷

با سلام خدمت خانوتده فوتسال ایران
جای بسیار تاسف برای کمیته فوتسال و هییت رئیسه ایی است که دبیر سازمان لیگی منصوب می شود که قوانین و آیین نامه را بلد نیست که نمی داند بازیکنی که کارت صادر می کند از کجا و چه باشگاهی و در چه سطحی از لیگ بازی میکند؟؟؟؟ مگر این این بازیکنها رضایت نامه و خروج از استان ندارند ؟؟؟؟؟؟ مگه بازیکنها از کجا می آیند ؟؟؟؟ مگه این بازیکنها دارای هویت و باشگاه نیستند؟؟؟؟؟؟؟دبیر لیگی که اینها را نداند واقعا به حال این لیگ ی که در حق تیم های دیگر که اجحاف صورت می گیرد باید گریست ….. واقعا این جواب دبیر سازمان لیگ باید این باشد……. آقای سلیمانی اون دنیا باید جواب این سهل انگاری و حال دادن به تیم های دیگر را باید بدهید ؟؟؟؟
آقای منصوری و اعضای هییت رئیسه شما این موضوع را از هفته سوم می دانستید و جلوی این موضوع و سلیمانی را چرا با قاطعیت نگرفته تا الان حق تیم های پارسیان و قم با اغماض و چشم پوشی گروهی که متاسفانه برای فوتسال این مملکت تصمیم می گیرند ضایع شود و جوانان آن اگر به تباهی کشیده شوند شما ها مقصرید؟؟؟؟؟؟ این قدرت شما در هئیت رئیسه قابل تقدیر و تشکر است چون در حدی نیستید که برای لیگ تصمیم اجرایی خوبی بگیرید و با تیم های متخلف برخورد بکنید برای چه اونجا یه صندلی بیت المال را اشغال کرده اید؟؟؟ متاسفم برای شما عزیزان زحمت کش لیگ…….خدای ناکرده عذاب وجدان نگیرید…. دو تا تیم به نا حق که بلد نبودند تقلب کنند افتادند
و جای تاسف بیشتر برای تیم های که تخلف کرده اند که و حق را نا حق کرده اند شما که دایه نظم و انضباط و اخلاق را در لیگ سر می دهید و همه را به عدالت و تقوا و……. دعوت می کنید شما ها دیگه چرا ؟؟؟؟؟ شما ها که بابت اسم تیم تان انسان های شریف زیادی جانشان را هدیه کردند. از شماها که خود را بهترین می دانید جای تاسف بیشتر است؟؟؟؟؟؟ ماندن و بردن به هر شکلی در مرام شما ها نیست ؟؟؟؟؟ شما چرا؟؟؟؟؟ از شما بعید بود؟؟؟؟؟ به کجا چنین شتابان؟؟؟؟؟؟؟؟
اعضای هئیت رئیسه این گوی و این میدان ؟؟؟؟؟ حالا مرد می خواهد که حق را به حق دار بدهد ؟؟؟؟ آقای سلیمانی هیچ کس فردایش را ندیده که شما امسال تخلف بکنید بگوید سال بعد درست می شود؟؟؟؟؟ دو تا تیم به ناحق بیفتد که هئیت رئیسه و دبیر آن خود را به خواب بزنند و نتوانند راجع به موضوعی به این واضحی تصمیم بگیرند؟؟؟؟؟؟ از خدا بترسید آقایان هیئیت ریئسه ؟؟؟؟؟؟ مرد باشید و حق را به حق دار بدهید تا خدا از شما راضی باشد ………