کد خبر : 110336
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1396 - 10:38
دسته‌بندی نشده
-

کمیته تشریفات فدراسیون فوتبال مقصر لغو احتمالی بازی ایران با اسلوونی

کمیته تشریفات فدراسیون فوتبال مقصر لغو احتمالی بازی ایران با اسلوونی
برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل اسلوونی به دلیل عدم صدور روادید ملی‌پوشان ایران در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال کشورمان قرار بود ۲ و ۳ بهمن‌ماه در دو دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی فوتسال اسلوونی برود که برگزاری این دیدار به دلیل عدم صدور روادید ملی‌پوشان کشورمان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با اعلام این خبر اظهار داشت: فدراسیون فوتبال قرار بود خودش کارهای مربوط به روادید فوتسالیست‌ها را انجام دهد که هنوز این کار را انجام نشده است. همیشه ما در کمیته فوتسال کارهای روادید را انجام می‌دادیم، اما این‌بار از فدراسیون فوتبال اعلام کردند که مدارک را برای کمیته تشریفات این فدراسیون ارسال کنیم تا آنها پیگیر صدور مجوز خروج از کشور بازیکنان باشند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی ادامه داد: حدود ۲۷ روز پیش تمام مدارک برای کمیته تشریفات فدراسیون ارسال شد، اما آنها به موقع اقدام به دریافت روادید نکرده‌اند. اسلوونی هم در ایران سفارت ندارد و کارهایی مربوط به صدور روادید بازیکنان باید در سفارت اتریش انجام شود. روز گذشته این سفارت اعلام کرد که این کار ۱۴ روز طول می‌کشد. انجام این‌ کارها تجربه می‌خواهد و کمیته فوتسال همیشه بدون سر و صدا همه این کارها را انجام می‌داد. نمی‌دانم چرا این‌بار قرار شد کمیته تشریفات مسئولیت صدور روادید را داشته باشد. در هر صورت با مشکلاتی که پیش آمده برگزاری دیدار مقابل اسلوونی هم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.