کد خبر : 110526
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1396 - 11:25
دسته‌بندی نشده
-

مگر برایشان دعوتنامه فرستاده بودیم/ دیگر به فوتسال سالن نمی‌دهیم

مگر برایشان دعوتنامه فرستاده بودیم/ دیگر به فوتسال سالن نمی‌دهیم
رئیس فدراسیون هندبال به دنبال انتقادات مطرح شده از سوی کمیته فوتسال از وضعیت سالن هندبال گفت: مگر کسی از آنها دعوت کرده بود که به سالن ما بیایند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دو بازی دوستانه بین دو تیم ملی فوتسال ایران و بلاروس در تالار هندبال تهران برگزار شد که تیم بلاروس با اعتراض به شرایط سالن و رختکن این مجموعه به رختکن نرفت. همین مساله باعث مطرح شدن انتقاداتی به وضعیت این سالن شد.

علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال پیرامون این مساله گفت: چه کسی از آنها دعوت کرده بود که به سالن هندبال بیایند؟ می خواستند نیایند. خودشان سالن را انتخاب کردند و از  من خواهش کردند که سالن را در اختیارشان بگذارم و من هم فقط به خاطر شخص آقای کفاشیان قبول کردم. از آن طرف بحث ملی مطرح بود و خوب نبود که سالن را به آنها ندهیم؛ اما آقای ترابیان کمی در این مورد تند رفت و امیدوارم دیگر از ما سالن نخواهند چون دیگر تالار هندبال را به آنها نمی دهیم.

وی افزود: سوال من این است که آقایان اگر اینجا مسابقه برگزار نمی کردند در کجای تهران می توانستند مسابقه شان را برگزار کنند؟ تالار هندبال بهترین کفپوش را در ایران برای رشته فوتسال دارد. آقایانی که الان ایراد می گیرند تا حالا پایشان به توپ نخورده است سالن هندبال از نظر مکانی دسترسی و پارک خودرو یکی از بهترین مکان های تهران است.

رئیس فدراسیون هندبال در پاسخ به این سوال که ظاهرا تیم بلاروس به خاطر انتقاد به شرایط سالن به رختکن نرفته است گفت: البته درست می گویند رختکن کوچک است  اما رختکن سالن هندبال برای فوتبال درست نشده است رختکن خارجی ها اصولا دارای تابلو، تلویزیون بزرگ می باشد در آنجا رختکن و دوش ها در کنار هم هستند خارجی ها در این فضا بودند و سالن آنها با سالن ما قابل مقایسه نیست رختکن ما برای فوتبال نبود.

وی تصریح کرد:به جای اینکه تشکر کنند به خاطر کمک به آنها بدهکار هم شده ایم اگر هر چه پول داده اند بیایند صبح فردا بگیرند برای گرفتن این سالن پولی به ما نداده اند و ما فقط به خاطر آبروی مملکت سالن را در اختیارشان قرار دادیم.

رحیمی تاکید کرد: فراموش نکنند اگر یک بار دیگر سالن از ما بخواهند، دیگر نمی دهیم. حتی برای تیم ملی هم  دیگر سالن به فوتبال و فوتسال نمی دهیم.

وی درپایان گفت: فوتبال و فوتسال بین خودشان اختلاف دارند ما را وسط کشاندند، گناه نکرده ایم که به خاطر آبروی کشور سالن را در اختیار آنها قرار داده ایم!

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

اقای رحیمی ممنون بابت این جواب محکم
با افراد پررو باید محکم صحبت کرد