کد خبر : 110545
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1396 - 16:37
-

نظر سرمربی تیم ملی در مورد لیست جدید/علت عدم دعوت توحید لطفی

نظر سرمربی تیم ملی در مورد لیست جدید/علت عدم دعوت توحید لطفی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم‌الشریعه در مورد اعلام اسامی دور دوم اردوی تیم ملی فوتسال و اینکه آیا این ۱۷ بازیکن نفرات نهایی برای حضور در جام ملت‌های آسیا هستند، اظهار داشت: نفرات دعوت شده برای دور دوم اردو هستند. ما ۲۵ نفر را برای جام ملت‌های آسیا ثبت‌نام کردیم که در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم‌الشریعه در مورد اعلام اسامی دور دوم اردوی تیم ملی فوتسال و اینکه آیا این ۱۷ بازیکن نفرات نهایی برای حضور در جام ملت‌های آسیا هستند، اظهار داشت: نفرات دعوت شده برای دور دوم اردو هستند. ما ۲۵ نفر را برای جام ملت‌های آسیا ثبت‌نام کردیم که در مرحله دوم ۱۷ بازیکن حضور دارند.

وی ادامه داد: ممکن است در اردوی بعدی نفرات جدیدی به این فهرست اضافه شوند اما فعلا این ۱۷ نفر از همه آماده‌تر هستند تا ببینیم برای اردوی بعدی چه اتفاقی رخ می‌دهد.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص اینکه چرا توحید لطفی در این اردو حضور ندارد، گفت: لطفی بازیکن جوان و آینده‌داری است. ما او را زیر نظر داریم و فعلا در این اردو حضور ندارد.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷

از این آدم کم دانش بپرسید که دلیل دعوت نشدن مصطفی نظری چیه؟؟؟؟
کسی که تو لیگ امسال و تو بازی های مهم نشون داد خیلی با تجربه تر و بهتر از دروازبان هایی هست که الان دعوت میشن تیم ملی.

نام ... سه شنبه , ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰

نظری خوب بوده تو لیگ درسته. محمدی و صمیمی هم خوب بودن. و عملکردشون تو تبم ملی هم خوب بوده . و حتی جزو ده تای سال شدن. حالا وقتی میشه دروازبون جوونمون تجربش بیشتر شه و ابنده بهتر میسازه. چرا جوونتره انتخاب نشه تا کسی که دیگه تا چند ساله دبگه کفش اویزون میشه. ابنجوری زیر پای تیم ملی ی دفعه خالی نمیشه.

نام سه شنبه , ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶

مگه میخوان ترشى بندازند که نظرى رو دعوت کنند ؟؟!! نظرى رو توى تاسیسات هم بازى نمیدادند باید بره دنبال شغل جدید بگرده!!!

علیرضا جعفری سه شنبه , ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵

همه میبینن که عالیقدر فقط توپ خراب میکنه. جز شما. یا میبینی دلیلای دیگه داره برا دعوتش. خدایی توحید لطفی صد تا اوهه . ی چیپ هم بلد نیس بزنه عالیقدر.