کد خبر : 110577
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1396 - 11:07
-

حسن زاده:اگر جوانگرایی سریع انجام شود، تیم ملی ضرر می کند/کمیته فوتسال باید نامه نگاری های بیشتری انجام دهد

حسن زاده:اگر جوانگرایی سریع انجام شود، تیم ملی ضرر می کند/کمیته فوتسال باید نامه نگاری های بیشتری انجام دهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی اصغر حسن زاده بیان کرد: بازی های دوستانه کمک بسیاری به جوان های تیم ملی می کند و می تواند آنها را با تجربه تر کند. باید به جوان ها میدان دهیم تا آنها هم تجربه کافی را کسب و بتوانند در آینده به فوتسال کمک کنند. او درباره جوانگرایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی اصغر حسن زاده بیان کرد: بازی های دوستانه کمک بسیاری به جوان های تیم ملی می کند و می تواند آنها را با تجربه تر کند. باید به جوان ها میدان دهیم تا آنها هم تجربه کافی را کسب و بتوانند در آینده به فوتسال کمک کنند.

او درباره جوانگرایی در تیم ملی فوتسال کشورمان بیان کرد: پس از جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا که در رده سوم قرار گرفتیم، کم کم جوانگرایی صورت گرفت، که به سود فوتسال ایران است. اگر جوانگرایی سریع انجام شود، تیم ملی ضرر می کند.

حسن زاده در خصوص اینکه چرا بازی های دوستانه در شهرهای دیگر برگزار نمی شود، عنوان کرد: دلیل اینکه دیدار های تدارکاتی در شهرهای دیگر برگزار نمی شود را نمی دانم. البته دیدارهای گذشته در اصفهان برگزار شد و درباره این موضوع هم فدراسیون فوتبال باید تصمیم بگیرد و من تنها یک بازیکن هستم و نمی توانم صحبت زیادی کنم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال در مورد اینکه آیا می‌توانستیم با حریفان قدرتمندتری بازی کنیم یا خیر، گفت: برنامه ریزی فدراسیون فوتبال بود که با بلاروس بازی کنیم. کمیته فوتسال باید نامه نگاری های بیشتری انجام دهد چرا که دیدارهای دوستانه بیشتر می تواند به تیم کمک کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲

راست میگه چون انوقت جایی امثال شما تنگ میشهخخخخخخخخخخخخخخ