کد خبر : 110579
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1396 - 11:14
-

سلیمانی:احتمالا منصوری مزاح کرده است!/اگر خطا کرده ام، مرا اخراج کنند/در کمیته فوتسال من کفاشیان هستم!/اعضای هیات رئیسه زیاد مصاحبه نکنند/چه کسی ۳۰۰ بازیکن لیگ را می شناسد؟

سلیمانی:احتمالا منصوری مزاح کرده است!/اگر خطا کرده ام، مرا اخراج کنند/در کمیته فوتسال من کفاشیان هستم!/اعضای هیات رئیسه زیاد مصاحبه نکنند/چه کسی ۳۰۰ بازیکن لیگ را می شناسد؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،چند روز پیش بود که کریم منصوری عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال صحبتهایی را درباره تخلف چند تیم در لیگ برتر مطرح و از اشراف نداشتن کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال به مسائل لیگ به عنوان دلیل این تخلفات یاد کرد. منصوری مزاح کرده است کاظم سلیمانی به این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،چند روز پیش بود که کریم منصوری عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال صحبتهایی را درباره تخلف چند تیم در لیگ برتر مطرح و از اشراف نداشتن کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال به مسائل لیگ به عنوان دلیل این تخلفات یاد کرد.

منصوری مزاح کرده است
کاظم سلیمانی به این صحبت‌ها واکنش نشان داد و گفت: اتفاقا بنده کار کشته هستم و ۲۰ سال است که در فوتسال فعالیت می کنم. احتمالا منصوری مزاح کرده است!

هیات رئیسه بزرگی خودش را حفظ کند
وی افزود: متاسفانه چنین چیزی نبوده است. خواهشم این است که هیات رئیسه بزرگی خودش را حفظ کند و به کار مدیریتی اش برسد.

هیات رئیسه فوتبال هم همینطور است؟
دبیر کمیته فوتسال تاکید کرد: مگر هیات رئیسه فوتبال در این کارها دخالت می کند؟ شخصیت هیات رئیسه فوتسال مطرح کردن این مسائل نیست. نباید مواردی که درون هیات رئیسه مطرح می شود، رسانه ای شود.

به تیم نظامی تذکر دادیم و مشکل حل شد
سلیمانی خاطرنشان کرد: یک بازیکن در یک باشگاه نظامی خلاف کرده بود. ما حتی به مدیر کل تربیت بدنی نیروهای مسلح اعلام کردیم که یک تیم نظامی حق ندارد بازیکن اضافه بگیرد. تیم های نظامی هم مثل تیم های شخصی است و باید تابع قوانین باشد. بازیکنی هم که مرتکب خلاف شده بود، یک بازی انجام داد و سپس رفت.

نباید زحمت ما را زیر سئوال ببرند
وی افزود: ما یک سال زحمت کشدیم و خون دل خوردیم. گاهی اوقات تا ساعت ۲۲ در کمیته فوتسال می ماندیم تا کارها پیش برود. نباید یکی از اعضای هیات رئیسه اینطور زحمات ما را زیر سئوال ببرد.

کسی جرات نمی کند سر من داد بزند!
دبیر کمیته فوتسال در ادامه صحبتهایش گفت: لیگ برتر فوتسال امسال شفاف و با صلابت برگزار شد و هیچکس نمی تواند کوچکترین خطایی از لیگ بگیرد. هیچ هیات رئیسه ای جرات و جسارت نمی کند که این حرفها را بزند. بنده ۳۰ سال مدیر کل یک دستگاه بوده ام و کسی هم جرات نمی کند بر سر من داد و فریاد کند!

من کفاشیان هستم
سلیمانی افزود: اگر خطا کرده ام، مرا اخراج کنند. شاید کسانی که دم از تخلف در لیگ می زنند، معنای تخلف را نمی دانند. تخلف یعنی سرپیچی از قانون. اگر من تخلف کرده باشم، یعنی علی کفاشیان تخلف کرده است. اگر من از چیزی دفاع می کنم یعنی از گفته های کفاشیان دفاع می کنم. در واقع در کمیته فوتسال من کفاشیان هستم!

هیات رئیسه حق ندارد این حرفها را بزند
وی تاکید کرد: هیات رئیسه باید قدر و شخصیت خودش را بداند و وارد مسائل جزئی نشود. هیچ هیات رئیسه ای اجازه و حق ندارد این حرفها را بزند.  مگر آقای بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال اجازه می دهد کسی در کارش دخالت کند؟

از نجاریان خجالت می کشم
دبیر کمیته فوتسال یادآور شد: بنده از آقای نجاریان (عضو هیات رئیسه) خجالت می کشم که گاهی ساعت ۲ بامداد از ساری حرکت می کند تا به جلسه صبح ما برسد. آقای نجفی هم با هزینه شخصی بلیت هواپیما می گیرد و از تبریز می آید. آقای غفاری هم با اتومبیل شخصی، خودش را به جلسات هیات رئیسه می رساند. همه دارند زحمت می کشند و نباید با این حرفها، زحمات را هدر بدهند.

زیاد مصاحبه نکنند!
سلیمانی با بیان اینکه حاضر است نقطه ضعفهایش را بپذیرد، تاکید کرد: اعضای هیات رئیسه زیاد مصاحبه نکنند! هر مسئله و نقطه ضعفی هم که بود قبول می کنم. فقط خواهشم این است که مسائل درونی هیات رئیسه را به بیرون نیاورند. هیات رئیسه آنقدر مقام بالایی دارد که نباید این مسائل را مطرح کند!

چه کسی ۳۰۰ بازیکن لیگ را می شناسد؟!
«در لیگ برتر ۱۴ تیم داریم و حدود ۳۰۰ بازیکن.» سلیمانی با بیان این مطلب گفت: چه کسی ۳۰۰ بازیکن لیگ برتر را می شناسد؟ در ماده ۲۷ آیین نامه نقل و انتقالات آمده است که مسئولیت ثبت قرارداد بازیکنان با باشگاه ها است نه سازمان لیگ.نه تنها سلیمانی که هیچکس دیگر پیدا نمی شود که عین ۳۰۰ بازیکن لیگ برتر را بشناسد. هرکسی شکایتی در این زمینه دارد می تواند به کمیته تعیین وضعیت شکایت کند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.